Salonul Auto de la Geneva 2016

UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne

Publicat Marti, 01.03.2016
de Mircea Meşter
Comenteaza 17
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 1
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 2
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 3
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 4
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
UPDATE FOTO, INFO: Noul Maserati Levante atacă direct zona ocupată de Porsche Cayenne - Poza 5
Primăvara anului 2016 aduce pe piață un nou SUV premium sportiv. Semnat de Maserati, noul Levante vine cu motoare V6 diesle și benzină și își propune să îmbunătățească radical vânzările mărcii italiene.

Industria auto italiană are în sfârșit un SUV premium cu care se poate lăuda. Noul Maserati Levante se lansează pe piață pentru a concura în segmentul SUV-urilor sport premium, acolo unde cel mai important rival al său este Porsche Cayenne.

În traducere, noul Maserati Levante nu va avea o viață foarte ușoară la nivel de concurență, însă scopul său primar nu este neapărat de a-și depăși rivalii, cât acela de a înmulți vânzările unei mărci italiene care a prins ceva tracțiune după lansarea lui Ghibli (model de segment E care se bate pe piață cu BMW Seria 5, Mercedes Clasa E și Audi A6) într-o gamă care mai conține modelele Quattroporte, GranTurismo și GranCabrio.

Exteriorul noului Maserati Levante este inspirat din cel al conceptului Kubang, pe care italienii l-au prezentat în premieră mondială tocmai în 2011, la Salonul Auto de la Frankfurt. Diferențele dintre prototip și modelul de serie nu sunt majore, însă versiunea de producție se modifică ușor în partea frontală, acolo unde grila frontală dominată de logo-ul Trident este acompaniată de alte elemente clasice prezente pe modelele de serie Maserati: cele trei prize de aer poziționate pe aripile față, montantul C, al lunetei, de formă trapezoidală și portierele cu geamuri fără ramă.

Din profil, Maserati Levante arată mai degrabă ca un hot hatch decât ca un SUV.
O alură sport clară.

Motorizări V6 între 275 și 430 CP

Sub capotă, noul SUV italian beneficiază de trei motoare, toate având capacitatea de a fi cuplate unei transmisii automate cu 8 rapoarte și toate fiind disponibile în versiune cu tracțiune integrală. În versiunea de bază pe benzină, Levante oferă un V6 Biturbo de 3.0 litri care poate fi regăăsit și pe Ghibli. Dacă pe sedanul de segment E vorbim de un motor care dezvoltă 330 CP, pe SUV-ul Levante puterea sa crește la 350 CP, iar asta îi permite modelului italian să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 6 secunde și să atingă o viteză maximă de 251 de km/h. Consumul acestei versiuni: 10.7 litri/100 km.

Același 3.0 V6 este utilizat și per versiunea pe benzină de top, care în acest caz dezvoltă 430 CP. Aceasta are nevoie de doar 5.2 secunde pentru 0-100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 264 km/h. Consumul mediu mixt anunțat de Maserati în acest caz este de 10.9 litri/100 km.

În varianta diesel, Levante mizează de asemenea pe un motor de 3.0 litri care scoate 275 de cai putere. Accelerația 0-100 km/h e acoperită în 6.9 secunde, viteza maximă este de 230 km/h, iar consumul este net inferior versiunilor pe benzină: 7.2 litri/100 km.


Comentarii (17)

  • Seamana destul de mult cu Infinity FX.Poate si fiabilitatea se ridica la acelasi nivel.daca vor totusi sa si vanda.
    14 33
  • sasfbasfabsfabsafb
    Sa traiti bine
    15 11
  • Pana nu vad si interiorul nu ma pot ponunta. Pe afara arata bine. Tehnic nu ai ce sa ii reprosezi unui Maserati. Dar sa nu uitam ca Porsche trebuie sa scoata noul Cayenne la anu sau in 2018. Eu mizez tot pe Porsche ca va fi mai bun.
    20 14
  • Cel mai frumos SUV. Ever!
    23 31
  • adnopel
    Cuplarea la glasul pietei,prostia impinsa la extrem...dovedim ca specie ca suntem maimute opulente,stricam traditii si nu putem parca hidosenia in orase dar le fabricam pentru minti bolnave....copiii nostri o sa fie victime,la mai mare.
    11 10
  • Din față și profil îmi place, din spate nu prea îmi plac stopurile, aștept totuși o galerie foto completă.

    În privința vânzărilor este greu de spus dacă va avea succes, în condițiile în care Maserati va opri producția câteva săptămâni în perioada martie -aprilie din cauza cererii scăzute, pentru a doua oară în acest an, ceea ce pare destul de grav, așa că acest SUV devine foarte important, dacă tot au intrat și ei pe acest segment "împotriva firii " pt această marcă , ar face bine sa-l și vândă.
    15 8
  • design by Giugiaro oare? E superb, de-a dreptul superb...nu il mai comparati cu prastia aia de infinit..
    26 28
  • Produse smoke ,powder la cele mai mici preturi detalii si informatii la id etnobotanice2016@yahoo.com
    1 17
  • @dgate
    ...prostia aia de infiniti arata mai bine decat orice suv nemtesc...esti total pe langa...daca astea-ti sunt gusturile ....ai un simt al esteticului acare ar...merge dar pe alta planeta....
    16 10
  • Automotive
    Prefer oricand un o italieneasca (Maserati, Ferrari, Pagani ) , o frantuzoaica (DS sau un viitor Alpine de ce nu?) sau o japoneza exotica ( Infiniti ca tot veni vorba) decat orice alt Porsche aflat in lanturile lagarului nazist instaurat de Volkswagen AG.
    Cayenne e oricum o denumire ridicola. Indianul mutant ? Nu prea inspirat.
    22 10
  • Din profil seamana cu cayenne
    0 10
  • dgate bine punctat.Si eu cred ca doar Giugiaro ar fi facut o asemenea frumusete
    3 9
  • Roberto
    Eu zic ca e mai frumos un Nissan Juke.
    1 11
  • infiniti fx
    @Roberto
    ce treaba are un suv Nissan de segment B cu masina asta? nici una
    5 1
  • @ @dgate
    prietenas, ce ai vrut tu sa spui prin asta?:
    ...ai un simt al esteticului acare ar...merge dar pe alta planeta....

    te rog tradu in romana acum!

    mai ai 3 luni pana la bac sau esti vreun madalescu undercover?
    fiecare cu gusturile lui( ce esti ruda cu nea nicu dictatorul sa mi impui mie ce sa mi placa si ce nu?), mie mi place foarte mult ..si apropo , atat designerul cat si masina nu sunt nemtesti, deci de unde ai scos suv nemtesc intr un comentariul despre maserati?
    crezi ca baietii cu ochii oblici se pricep la masini nu i asa? asa au crezut si eu pana sa le sara airbagurile in gat...si apropo mai documenteaza te ....cati ani le au trebuit asiaticilor sa ajunga la nivelul adevaratilor producatori auto? multe motoare sunt doar sub licenta de la europeeni, gen taiota de la BMW , acu recent, ia da un sarci pe goagal sa vezi ce ti iese:))
    4 5
  • Pana nu pun si un diesel de 3 litri pe ea nu vor avea vanzari mai mari ca Porsche Cayenne. Cayenne-ul se vinde in masa si datorita motorului diesel de 3 litri ! Cate Cayenne-uri vechi s-au vandut in trecut cand nu aveau diesel si cate acum. O gramada.
    3 0
  • Cum bine a observat si autorul M. Mester (apropo, felicitari pt. excelentul articol mai vechi cu BMW Seria 2 Coupe - "Seringa" :-)) si Levante aduce cu un hot-hatch, la fel ca si recent anuntatul SUV compact Alfa Romeo.

    Fixurile pietzei germanofile nu-s insa prea usor de schimbat nici in segmentul asta (v. Infiniti-ul care, desi la fel de reusit estetic, nu s-a vindut deloc grozav in Europa), asa ca va mai dura zic eu citiva ani buni pina cind modelele grupului Fiat se vor impune... poate vs. Cayenne, Q7 etc.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru