CataLOEBya
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sebastien Loeb (Kronos Total Citroen) a reusit sa isi adjudece, in Catalunya, cea de-a 22-a victorie a carierei in Campionatul Mondial de Raliuri si a doua consecutiva in actualul sezon. Alsacianul a reusit sa castige lejer etapa a patra din circuitul mondial, dupa ce principalul rival, Marcus Gronholm, a fost incetinit de probleme tehnice la turbina Focus-ului sau.
Finlandezul de la BP Ford WRT a reusit, totusi, sa se claseze pe podium, dupa ce a inregistrat cel mai bun timp in 10 din cele 16 probe ale etapei, beneficiind de demonstratia de forta din ultima zi, cand s-a clasat primul in toate probele. “Dupa problemele pe care le-am avut vineri, totul a mers perfect. Ba chiar, daca nu aveam o mica defectiune tehnica, puteam sa castig. Inca dinaintea startului stiam ca Focus-ul RS este aproape de Citroen-ul lui Loeb, astfel ca cei care s-au asteptat la spectacol au avut ce vedea”, a declarat Gronholm, completat de Sebastien Loeb: “Desi prima parte a fost dificila, pentru ca stiam ca trebuie sa ma comport remarcabil pentru a putea fi la inaltimea lui Gronholm, in final totul a fost mai simplu, cand el a avut acele probleme tehnice.”
Pana atunci, locul al treilea a fost locul unor peregrinari succesive ale lui Xavier Pons (coechipierul lui Loeb putand stabili un podium Kronos Citroen, insa a iesit in decor) si Alex Bengue, pe un Peugeot 307 WRC privat. Pe al doilea loc al podiumului a venit Daniel Sordo, protejatul lui Carlos Sainz si coechipierul lui Loeb terminand la 40 de secunde de invingator.
Tanarul iberic a reusit astfel sa profite de avantajul terenului propriu, demonstrand ca merita ca sezonul viitor sa preia comanda celui de-al doilea C4 al echipei. Odata cu acest loc trei, Sordo intra pe podium si in clasamentul general, insa la mare distanta in spatele lui Gronholm.Prestatia lui Peter Solberg a fost din nou dezamagitoare, pilotul celor de la Subaru terminand pe locul al saptelea cu un Impreza WRC 2006, urmat de coechipierul sau, Stephane Sarrazin.
Raliul Catalunyei a fost marcat de un incident nefericit in a doua proba de vineri, cand Jorg Bastuck, copilotul lui Aaron Burkart, a fost acrosat in timp ce remedia o defectiune tehnica de Fiesta pilotata de Barry Clark. Desi Bastuck a fost transportat la spital, viata lui nu a mai putut fi salvata. Din cauza acestui tragic eveniment, la finalul zilei de vineri nu a avut loc nici o ceremonie de decernare a premiilor.
CLASAMENT FINAL RALIUL CATALUNYEI
1. S.Loeb/D.Elena (Citroen Xsara) 3 ore 22 min 1.7 sec
2. Sordo/M.Marti (Citroen Xsara) + 48.2 sec
3. M.Gronholm/T.Rautiainen (BP Ford WRT) + 1 min 45.8 sec
4. A.Bengue/C.Escudero (Peugeot Privat) + 2 min 1.9 sec
5. J.Kopecky/F.Schovanek (CRT Skoda) + 2 min 57.2 sec
6. F.Duval/P.Pivato (First Motorsport) + 3 min 37.8 sec
CLASAMENT GENERAL CONSTRUCTORI (dupa etapa a patra)
1.
2. BP Ford WRT 42 p.
3. OMV Peugeot Norway 21 p.
4. Subaru WRT 21 p.
5. Stobart VK/M-Sport Ford RT 10 p.
6. Red Bull Skoda 8 p.
CLASAMENT GENERAL PILOTI (dupa etapa a patra)
1. S.Loeb (Franta) 36 p.
2. M.Gronholm (Finlanda) 27 p.
3. D. Sordo (Spania) 14 p.
4. M.Stohl (Austria) 11 p.
5. P.Solberg (Norvegia) 10 p.
6. T.Gardemeister (Finlanda) 6 p.
7. D.Carlsson (Suedia) 6 p.
8. C.Atkinson (Australia) 5 p.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Alfa Romeo și Maserati pregătesc o nouă colaborare pentru dezvoltarea unui supercar în ediție limitată, potrivit lui Santo Ficili, directorul executiv pentru ambele mărci. (28.07)
-
Ford a produs cu 26% mai multe mașini în prima jumătate a lui 2025 decât în aceeași perioadă de anul trecut. De la începutul anului până la finalul lui iunie, marca americană a produs în țara nostră peste 127.000 de mașini. (28.07)
-
MG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. (28.07)
Comentarii (0)