Iata ce poate Tata!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce au anuntat recent fabricarea masinii de 1800 de euro, indienii de la Tata trec pe cealalta latura a industriei auto, prezentand la Madrid un concept interesant, botezat simplu “Tata Crossover”.
Show-car-ul nu se afla la prima aparitie publica, fiind prezentat si la Geneva, unde a fost ignorat insa, din cauza celorlalte nume grele prezente la Salon. Oricum, Tata Crossover este un concept atractiv care incearca sa combine capacitatea si versatilitatea unui off-roader cu dinamismul si securitatea unui model de sosea.
Caracteristicile de design apartin casei italiene Idea, aceasta fiind explicatia imaginii fresh a modelului care poarta sigla constructorului indian. Este adevarat, nu aduce nimic nou in peisajul general al conceptelor europene, insa daca promoveaza noua imagine a companiei, noul Crossover ar putea avea succesul scontat in cativa ani.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Noua generație Mercedes-Benz CLA în versiune termică este acum disponibilă în România. Prin urmare, producătorul din Stuttgart a comunicat prețurile pentru modelul german. (10.11)
-
Potrivit datelor furnizate de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), uzinele de automobile din România au produs 54.756 de vehicule în luna octombrie. Cu 6.65% mai puține decât în aceeași lună din 2024. (10.11)
-
Lando Norris a câștigat Marele Premiu de la Sao Paulo și își mărește considerabil avansul său în campionat. Pe podium în cursa mare au terminat Kimi Antonelli pe locul 2 și Max Verstappen pe locul 3, după un start de pe linia boxelor pentru campionul mondial. (10.11)
-
Premiera lui Audi Q9, programată pentru anul 2026

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Scout, noua marcă a Grupului VW, are deja 130.000 de comenzi pentru modelele sale

-
Volvo: viitoarele modele vor avea mai multe componente produse de Geely

-
Nissan se relansează în România. Portofoliu format din 3 SUV-uri și două utilitare









Comentarii (2)