Monovologan break
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi toata lumea se astepta ca Dacia sa prezinte la Geneva o versiune break a lui Logan, constructorul roman a pus la cale o mare si placuta surpriza. Dacia Logan Steppe Concept este primul prototip prezentat vreodata de o marca romaneasca la un salon auto international si reprezinta un mix placut intre un monovolum spatios si un break autentic. Cel mai important aspect este faptul ca Logan Steppe arata bine, mult mai bine decat in fotografiile generate pe computer pe care presa din toata lumea le-a publicat in ultimele doua saptamani. Este adevarat, e vorba de un concept care prefigureaza o noua versiune de caroserie Logan, insa pastrarea a cat mai multe dintre caracteristicile lui Steppe nu ar fi decat un avantaj pentru Dacia.
Principalele schimbari exterioare (exceptand partea posterioara adaptata acum unei versiuni diferite de caroserie) vizeaza bandourile de plastic aplicate pe portiere si spoilerul de dimensiuni mari. Acesta este prevazut cu un scut de metal si cu faruri de ceata, noul model fiind astfel adus – din punctul de vedere al aspectului exterior - foarte aproape de un SUV compact.
Cel putin in partea frontala.Pentru ca este vorba de un concept, cei de la Dacia si Renault si-au permis sa experimenteze la interior: pe langa materialele din piele, tetierele scaunelor din fata gazduiesc doua monitoare. In plus, pe interiorul uneia dintre cele doua usi posterioare a fost integrat un sistem video interesant. Amanunte deloc proprii unei masini care si-a inceput cariera si a devenit celebra datorita conexiunii cu mirajul sumei de 5000 de euro.
Logan Steppe se bazeaza pe ideea de masina practica, constructorul incercand sa asimileze noul concept ideii de munte. Astfel, bancheta posterioara gazduieste numeroase spatii de depozitare, putand fi, de asemenea, rabatata in functie de gusturile si nevoile celor care practica activitati proprii anotimpului rece. “Aspectul si modul in care au fost tratate materialele amintesc de atmosfera sporturilor de iarna”, a afirmat, in legatura cu acest aspect, Kenneth Melville, directorul de design pentru gama internationala de modele Renault.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Producătorul chinez de baterii CAtL va începe construcția celei mai mari fabrici de baterii din Spania, un proiect de 4.1 miliarde de euro realizat împreună cu Stellantis. (26.11)
-
Noul Mercedes-Benz GLC electric poate fi comandat la noi în țară. Pentru început este disponibil într-o singură versiune, iar prețurile pornesc de la 67.760 de euro cu TVA inclus. (26.11)
-
Chinezii de la Great Wall Motor vor să construiască o uzină în Europa, iar Spania și Ungaria sunt două dintre țările preferate de asiatici. Până în 2029, Great Wall intenționează să aibă o producție anuală de 300.000 de vehicule pe Bătrânul Continent. (26.11)
-
Dacia vrea să reducă producția de mașini la uzina din Mioveni, din 2026

-
Noul BYD Atto 2 Plug-in Hybrid: 1.000 km autonomie combinată și 28.200 de euro în Spania

-
Nissan lansează noul Navara cu design modern și motor mai puternic

-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea Dacia C-Neo, un viitor rival pentru Skoda Octavia

-
Superstar




Comentarii (0)