The Big Three in deruta
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Luna iulie s-a dovedit a fi una foarte proasta pentru vanzarile celor trei mari constructori americani (General Motors, Ford si Chrysler), cunoscuti in limbajul comun al industriei auto ca “The Big Three”.
Cei de la Chrysler sunt recordmanii negativi ai lunii, vanzarile lor scanzand cu 37% in raport cu luna iulie 2005 (150.349 de unitati versus 240.146 de unitati anul trecut). Ford sunt si ei aproape, cu -34.2% (241.339 unitati vandute contra celor 366.548 de anul trecut). Ford a pierdut mai ales la vanzarile vehiculelor “grele” – SUV-uri, monovolume si pick-up-uri, ale caror vanzari au scazut cu 43.8%. Liderii mondiali, cei de la General Motors, au iesit cel mai bine din capcana lunii iulie, cu o scadere de “doar” 19.5 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Trebuie subliniat insa faptul ca luna iulie a lui 2005 a fost una fericita pentru constructori si clienti in conditiile unor reduceri masive care au determinat cresteri semnificative ale cifrelor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit unui studiu recent, prețul mașinilor chinezești este și de 3 ori mai mare în Europa comparativ cu țara lor natală. Asta pentru că mărcii chinezești sunt forțate, într-un fel, să facă profituri mari din mașinile vândute în afara Chinei. (29.04)
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
Comentarii (0)