Ultima GTR ramane prima
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Testul 0-160-0 (km/h) este cel mai interesant barometru de masurare a vitezei masinilor. Un astfel de test a fost facut pentru a stabili pozitiile pe grila de start a valorilor.
Supercar-urile sunt masinile vitezelor inalte si motivele cele mai plauzibile pentru fantezii in cazul iubitorilor de automobilism. Fiecare supercar are farmecul ei, parerile sunt impartite, gusturile nu se discuta cand vine vorba de un mod de ale clasifica.
Totusi, una dintre principalele metode de a le introduce intr-un clasament este redata de viteza de top. Nu mai trebuie precizat ca viteza reprezinta caracteristica de baza a supercarurilor, in plus viteza mare poate fi catalogata drept cel mai frumos pacat pentru majotitatea fanilor auto. Pe langa viteza de top alte metode de diferentiere sunt reprezentate de acceleratia pana la 100 sau 200 km/h. Principalul test de performante este proba 0-160-0(km/h).
A fost realizat un top ten al celor mai rapide masini privind acest test. Cel mai nou clasament este prezentat mai jos.
Pe locul zece a fost clasata Lamborghini Gallardo cu al sau motor V10 de 5.0 litri si 520 CP.Gallardo ajunge la 100 km/h in 4 secunde, per total inregistrand 13,65 secunde. Locul noua este ocupat de Porsche 911 Turbo cu o putere de 480 cai si un timp de 12,5 secunde. Caterham CSR260 ocupa locul urmator in top cu un rezultat de 11,95 secunde. Pe sapte se afla Pagani Zonda cu 11,8 secunde. VIne apoi un alt Porsche in top ten, este vorba de Carrera GT cu 11,6 secunde pe sase. La mijlocul clasamentului se afla McLaren F1 LM cu 11,5 secunde. Locul patru este ocupat de Ferrari Enzo care coboara cu o zecime sub 11 secunde.
Ultima treapta a podiumului a fost ocupata de Ariel Atom cu 10,88 secunde. Locul doi este ocupat de Bugatti Veyron care a coborat cronometru la incredibilul 9,9 secunde. Marele castigator este construit de o mica companie britanica, ajunge la 100 km/h in 2,6 secunde si in 5,3 secunde la 160 km/h, nu are ABS, la testul final a facut 9,4 secunde si se numeste Ultima GTR.
Totusi, una dintre principalele metode de a le introduce intr-un clasament este redata de viteza de top. Nu mai trebuie precizat ca viteza reprezinta caracteristica de baza a supercarurilor, in plus viteza mare poate fi catalogata drept cel mai frumos pacat pentru majotitatea fanilor auto. Pe langa viteza de top alte metode de diferentiere sunt reprezentate de acceleratia pana la 100 sau 200 km/h. Principalul test de performante este proba 0-160-0(km/h).
A fost realizat un top ten al celor mai rapide masini privind acest test. Cel mai nou clasament este prezentat mai jos.
Pe locul zece a fost clasata Lamborghini Gallardo cu al sau motor V10 de 5.0 litri si 520 CP.Gallardo ajunge la 100 km/h in 4 secunde, per total inregistrand 13,65 secunde. Locul noua este ocupat de Porsche 911 Turbo cu o putere de 480 cai si un timp de 12,5 secunde. Caterham CSR260 ocupa locul urmator in top cu un rezultat de 11,95 secunde. Pe sapte se afla Pagani Zonda cu 11,8 secunde. VIne apoi un alt Porsche in top ten, este vorba de Carrera GT cu 11,6 secunde pe sase. La mijlocul clasamentului se afla McLaren F1 LM cu 11,5 secunde. Locul patru este ocupat de Ferrari Enzo care coboara cu o zecime sub 11 secunde.
Ultima treapta a podiumului a fost ocupata de Ariel Atom cu 10,88 secunde. Locul doi este ocupat de Bugatti Veyron care a coborat cronometru la incredibilul 9,9 secunde. Marele castigator este construit de o mica companie britanica, ajunge la 100 km/h in 2,6 secunde si in 5,3 secunde la 160 km/h, nu are ABS, la testul final a facut 9,4 secunde si se numeste Ultima GTR.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)