Germania pune limitari de viteza pe autostrazi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Autoritatile germane iau in calcul limitarea vitezei maxime de rulare pe autostrazi, motivul fiind legat de schimbarile climatice majore ale ultimilor ani. Astfel, raiul vitezistilor ar putea cadea in scurt timp, la initiativa Partidului Social Democrat din Germania, care sustine ca o limita normala, de 130 km/h, ar duce la reducerea brusca a emisiilor de gaze cu efect de sera.
"Vorbim de o caderea unei chestiuni simbolice. Va fi dificil insa sa transformam aceasta propunere in lege deoarece nu vom gasi o majoritate in Parlament", a declarat Sigmar Gabriel, ministrul Mediului.
Initiativa legislativa a germanilor vine dupa ce Al Gore i-a criticat dur pe nemti saptamana trecuta, atunci cand a primit Premiul Nobel, pentru faptul ca mentin legea nelimitarii de viteza pe autostrazi.
Limitele de viteza lipsesc de pe autostrazile germane inca de la construirea acestora, din timpul celui de-al doilea Razboi Mondial. In timpul Razboiului Rece, sloganul cu care ii intampinau autoritatile germane pe cei care intrau in tara era "Freie Fahrt fuer Freie Buerger" ("Circulatie libera pentru cetateni liberi").
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Noul Cupra Leon facelift: design revizuit al părții frontale și ecran central nou de 12.9 inch
Asta pentru stiinta ta :)
"dacă", nu "dk"
"şi", nu "shi"
"maşină", nu "mashina"
"ţânţar", nu "tzantzar"
Nu-s eu mare cunoscător de limba română:D dar să fie corect(ă).