Salonul Auto de la Geneva 2013

Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva

Publicat Marti, 12.02.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 20
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 1
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 2
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 3
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 4
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 5
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 6
Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva - Poza 7
Jeep va prezenta versiunea europeană a lui Grand Cherokee facelift la Salonul Auto de la Geneva. Modelul va fi disponibil în Europa începând cu cel de-al treilea sfert al anului.

Jeep Grand Cherokee facelift va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva în versiunea europeană. Acesta prezintă un aspect similar cu cel al echivalentului său american, prezentat în ianuarie la Detroit, când a fost restilizat. Spre deosebire de Grand Cherokee-ul prezentat la Detroit, modelul de la Geneva va avea blocuri optice cu LED-uri, o grilă faţă modificată, un spoiler spate de dimensiuni mai mari şi un set de stopuri cu o grafică diferită.

Interiorul lui Grand Cherokee facelift prezintă un volan nou, cu design cu trei "braţe", ornamente din lemn îmbunătăţite şi tapiţerie din piele "Natura Plus" pentru versiunea de top, numită Summit. Aceasta beneficiază şi de sistemul de infotainment Uconnect cu ecran tactil de 8.4 inch, alături de ceasuri de bord digitale. Lista de dotări oferite alături de versiunea de top include şi sistemul "Forward Collision Warning", care avertizează şoferul în cazul unui impact frontal iminent.

Gama de motorizări include trei unităţi: un diesel V6 de 3.0 litri, un V6 de 3.6 litri alimentat cu benzină şi un motor V8 pe benzină, cu o cilindree de 5.7 litri.

Indiferent de motorul ales, acesta este cuplat unei transmisii automate cu opt trepte, care promite un consum redus în raport cu predecesoarea sa. Debutul comercial pe piaţa din Europa al lui Jeep Grand Cherokee facelift va avea loc în cel de-al treilea sfert al anului curent, iar preţul său va fi anunţat în apropierea datei de lansare.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via Jeep


Comentarii (20)

  • Ramane cel mai bun SUV de lux cand vine vorba de iesit in afara asfaltului, iar cu motorizarile de 3.0 diesel si 5.7 Hemi bate concurenta ca raport performante/consum/sunet motor (mai ales la hemi).
    A, si e facut in Europa!
    21 4
  • Fan Jeep
    Parca lampile spate erau mai frumoase inainte de facelift. Mi se pare mie sau nu e asa reusit acest facelift ?
    Oricum cel mai mult imi place ZJ (1993-1998) cu motort de 5.2 sau 5.9 V8. Cele mai tari au fost.
    9 3
  • @Andy,GC nu se mai asambleaza in Europa din 2010. @Automarket, transmisia cu 6 trepte era valabila doar pt 5.7 v8 , celelalte motorizari beneficiau de transmisia in 5 trepte conceptie Mercedes Benz.
    10 0
  • e atat de bun SUV-ul asta "de lux" (permite-mi sa rad :)) ) incat mai rau decat el la testul elanului nu cred ca sta nici Duesterul !
    6 12
  • NeaNelu
    Foarte frumos! Personal,imi place mai mult decat,x5,touareg,q7...
    La capitolul off-road,e categoric superior modelelor enumerate mai sus.
    17 2
  • @@andy

    Au facut testul elanului in Germania si SUA si G.Cherokee s-a comportat bine.Numai papagalii aia din suedia spun altceva. Oricum,asta e o mizerie de test.
    12 5
  • in cazul in care nu ai observat inca testul a fost refacut impreuna cu producatorul http://youtu.be/zaYFLb8WMGM . Surprinzator e ca inca se gasesc oameni care sa disconsidere acest test ! Mai degraba problema e ca a fost trecut cu succes de Volvo si VW .... cat despre performantele offroad ale JK ...iar incep sa rad
    5 12
  • Desi nu sunt un fan al segmentului din care face parte JGC , testul facut de publicatia suedeza are multe necunoscute si a fost demontat atat de catre publicatia germana Auto Motor und Sport sub supravegherea ADAC , cat si de doua dintre organismele americane care se ocupa de supravegherea si controlul traficului rutier, organisme care chiar nu tin cont de numele producatorului , indiferent ca se numeste Chrysler, Ford ,GM sau VW. A existat , e adevarat , o problema la unitatile GC in 2011 , exclusiv cele cu motorizare V6 benzina, problema ce tinea de ESP dar care s-a rezolvat prin resoftare ( versiunile V8 au fost ' curate' ). Concluzia generala a fost ca in testul realizat de suedezi masina a fost supraincarcata . Cel care spune ca a fost refacut cu producatorul nu stie ca acel test s-a repetat de 11 ori si in nici unul dintre ele GC nu s-a mai regasit in postura din primul test . Sa nu mai vorbim de faptul ca in clipul respectiv apare ca setare in Quadra Lift (sistemul de suspensie pneumatica reglabila) modul Auto ( modul Auto nu exista ca nivel de elevatie - sunt 5 , respectiv Off Road 1 ,Off Road 2, Aero, Normal, Park - ci este setare a sistemului Select Terrain ) - nivelul de elevatie poate fi reglat manual ,independent de Select Terrain, ceea ce paote da de gandit - o masina supraincarcata si cu o garda la sol de 25 de cm mai mult ca sigur ca se comporta asa.
    Surprinzator e ca inca sunt oameni care sa ia in considerare acel test ....si ca sa inchei , daca nici JEEP nu stie sa faca masini off road, atunci cine (mai ) stie ?!!!
    17 3
  • Am vazut si eu testul cu cateva luni in urma - rezultatele au fost jalnice.
    Daca n-am fixat problema cu acest facelift, m-as teme sa merg cu asa masina
    3 11
  • @@RS

    Razi ca......tamba. Vrei sa spui ca X5,Q7,Touareg sunt mai bune in off-road decat Grand Cherokee? Cati ani ai??
    10 4
  • @raoul_s
    tu ai vazut linkul de l-am postat mai sus cand vorbesti de supraincarcare? de necunoscute cu producatorul prezent caruia i s-a dat access total la tot ce inseamna electronica pe masina aia? de regalri aiurea ale nivelului de elevatie? WTF s-a lasat producatorul fraiereit pe fata acolo???? p.s asta e cel de-al 2-lea test
    4 9
  • @raoul_s
    m-am linistit acum si inteleg de unde jena ...face parte din grupul Fiat si trebuie aparat acum!
    4 11
  • Cat de mongool trebuie sa fii ca sa crezi tot ce se spune intr-un clip pe yt
    6 5
  • cat de prost trebuie sa fi incat sa crezi ca o autoritate precum teknikensvarld face "manevre"
    4 6
  • Auzi,autoritate:)))))))))suedezii aia ,ca si tine de altfel,sunt vai de capul lor.....o combinatie intre flikker si slet
    6 5
  • You're not di grotste lul van't stad. E atat de usor sa arunci cu rahat cand poti destul de usor sa vezi cu si despre ce e vb atat in test cat si despre acesti "suedeji"ba!
    2 4
  • AndreiRN
    Amuzant dar ........ daca suedezi stiau sa faca masini aveau si acuma firma lor dar .......... au ajuns pe mana chinezilor.
    Realitatea este ca mare parte din Jeep este facuta tot in China asa ca ....
    1 7
  • Cand faceau americanii masini cu dotari care acum ni se par banale, suedezii faceau conserve de hering si 80% traiau in paduri.
    5 3
  • De acord cu tine, Andy.
    3 1
  • Stiti ce imi place mie?Ca se gaseste cate un Gica Contra (e intentionata cacofonia), care nu e in stare sa isi ia un nickname al lui ci pune "@" in fata nick-ului altora dupa care se apuca de debitat tampenii!Breaking news!Jeep chiar se comporta bine la testul elanului,asa ca daca nu iti convine nu ai decat sa iti iei jucariile si sa o stergi pe late forumuri unde sa arunci cu noroi.Sau esti "amicul" Carlos pentru care nicio masina nu e mai buna ca Renaultul si se apuca sa debiteze ce a citit el prin mapele de presa?
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru