207 CC Epure Concept
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand Peugeot a lansat pe piata versiunea CC a lui 206, aceasta a reprezentat o revolutie prin prisma faptului ca modelul “declinat” era o varianta a unuia dintre cele mai de succes modele Peugeot construite vreodata. Ei bine, noul 207 CC, aflat deocamdata la stadiul de concept – de unde vine si denumirea Epure - isi propune exact acelasi lucru. Sa continue revolutia in acest segment.
Linia generala aminteste de versiunea hatchback, elementul care personalizeaza prototipul francez fiind insa plafonul care dispune de un plafon cu sistem de deschidere asemanator versiunii CC a lui 206.
Inima prototipului (a carui forma este, totusi, foarte apropiata de cea a viitoarei versiuni de serie) e o unitate GENEPAC care functioneaza pe baza de hidrogen, cele cinci baterii de gaz aflandu-se postate sub portbagaj. Gradul de eficienta al acestui motor ajunge la 50%, ajutand conceptul sa atinga 130 km/h viteza maxima cu o autonomie de 350 de kilometri.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Actualele și viitoarele modele Mercedes-Benz vor avea mai multe butoane fizice ca urmare a deciziei mărcii de a integra aceste comenzi pe mașinile sale. Mercedes-Benz a recunoscut că butoanele fizice sunt mai bune decât unele comenzi tactile. (18.09)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania








Comentarii (0)