Adio Kinetic! Ford isi schimba designul
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford dispune de doua departamente de design distincte, unul pentru modelele comercializate in Europa si unul pentru modelele din SUA. Americanii anunta o schimbare majora in aceasta chestiune.
Brandul american va avea parte pe viitor de o singura linie de design, atat pentru Europa cat si pentru Statele Unite. Astfel, designul „Kinetic”, folosit in Europa, si „Bold American”, folosit in SUA, vor disparea, viitoarele modele Ford urmand sa poarte aceleasi caracteristici.
J. Mays, vicepresedintele departamentuluid e design din cadrul grupului Ford si presedinte al departamentului de creatie, a facut acest anunt, adaugand cei doi responsabili directi de curentele de design de la Ford, Peter Horbury si Martin Smith, vor colabora indeaproape pentru a realiza o linie comuna pentru modelele Ford din intreaga lume.
O prima infatisare a viitorului design Ford este conceptul Verve, prezentat de americani la Frankfurt.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
În 2026, Statele Unite vor împlini oficial 250 de ani. Pentru a marca această aniversare, Chevrolet a pregătit câteva modele speciale. (11.12)
-
Audi a vândut pachetul său majoritar de acțiuni deținut în compania Italdesign către o companie americană. Celebra companie de design auto va fi acum sub controlul unei companii cu sediul în California. (11.12)
-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Cel mai ieftin Tesla Model 3 a ajuns în România: start de la 36.990 euro

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri




Comentarii (2)