Alfa Romeo MiTo Imola, editie limitata in Japonia

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 12.08.2009
Alfa Romeo a lansat pe piata japoneza MiTo Imola Edition, o versiune speciala a subcompactei, care va fi produsa in doar 150 de exemplare.

Pentru japonezii care indragesc editiile limitate si modelul Mi.To, Alfa Romeo a gandit o versiune speciala a modelului sau, aceasta urmand sa fie disponibila doar in Tara Soarelui Rasare.

Botezata Imola Edition, versiunea special creata de italieni se va individualiza in primul rand prin culoarea caroseriei, un galben Imola. Aspectul exterior va fi completat de un set de jante de 18 inch din aluminiu iar interiorul va fi personalizat cu tapiserie din piele Frau. Pentru a identifica mai bine cele 150 de exemplare care vor fi create, Alfa Romeo va instala in fiecare habitaclu si cate o placa aniversara.

Italienii nu au oferit detalii despre motorul cu care va fi disponibil MiTo Imola Edition, insa pretul de pornire al verisunii speciale va fi de aproximativ 24.000 de euro.

Lansarea editiei limitate MiTo Imola are loc in aceeasi zi in care in Italia debuteaza noul motor 1.4 Multiair de 135 cai putere si 206 Nm. Noua unitate pe benzina propulseaza compacta pana la 100 de km/h in 8.4 secunde, asigurand in acelasi timp un consum de 7.4 litri/100 de km in mediul urban, de 4.5 litri in mediul extraurban si de 5.6 litri in ciclu combinat.

Emisiile raman si ele destul de scazute: numai 129 g/km.

via | Autoblog

Comentarii (34)

  • tavi-E
    1.4 135 hp =CRAP la ce ofera concurenta
    2 7
  • Stelian_Opincariu
    Un model exceptional, o "arta" pe 4 roti realizata de maestrii de la Centro Stile Alfa Romeo ,are onoarea sa bucure ochii plin de sperante ale micutilor asiatici japonezi.Minusul il constitue motorul prea putin stilat, care ofera o putere destul de redusa raportata la concurenta! Ciao!
    2 4
  • schumi
    Imola
    Acest nume a mai fost folosit in trecut de Alfa si pentru modelul 33, la inceputul anilor '90. Pacat de motor care putea fi lejer mai puternic; probabil ca versiunea asta nu are ca target vitezomanii :D.
    2 0
  • Andrei.P
    Asta e varianta mai cuminte a motorului 1.4 tb. Totusi 8.4 0-100 cu 1.4 135 cai e impresionant. FOARTE. Putin mai bine scotea polo cu 1.4 180 cai(polo gti) si totusi diferenta de 45 cai...
    1 1
  • @Andrei.P
    g5 1.4 TSI /170 hp 1429 kg Acc 0-100 7.9 |||| alfa mito 1.4 135 hp SI 1145 kg Acc 0-100 8.4 fa tu calculele mai andrei !!!
    polo gti generatia anterioara a avut motor de generatie veche 1.8 148 hp , noul polo gti va avea motor 1.4 TSI 180 care "The Mk5 Polo is also 7.5% lighter than its predecessor and with a 30 PS (30 hp/22 kW) power hike over the previous generation Polo GTI it is likely to hit 62mph (100kph) in around 7 seconds" deci inca nu se stie
    0 0
  • @Andrei.P
    g5 1.4 TSI /138 hp 1265 kg Acc 0-100 8.8(cutie manuala)||| alfa mito 1.4 135 hp SI 1145 kg Acc 0-100 8.4 deci o masina cu 120 kg in + si cu 3 hp mai mult accelereaza doar cu 4 sutimi mai lent decat CRAPUL asta (nu mai vorbim de dimensiuni)
    0 0
  • Andrei.P
    Polo nu e mai mare ca mito, mito are acum aproape 4.1 M, polo vechi am impresia ca are sub 4 metri. http://www.zeperfs.com/duel2445-1729.htm verifica aici 1.8 turbo vs 1.4 tb. Ia vezi la KG/HP cam care e diferenta intre ele. Sa nu mai vb de reprize.
    0 1
  • @Andrei.P
    era vb de dimensiunile golfului fata de mito...si de diferenta infima de 4 zecimi de secunda omule...dar e o diferenta de ~120 kg ca masa!vezi cum e cu reprizele aici ! ai sustinut ca "Putin mai bine scotea polo cu 1.4 180 cai(polo gti)" si asta nici macar nu e pe piata! si imi compari un 1.8 care se fabrica din '95! compara corect 1.4 tsi cu 1.4 multi air....deci crap
    0 0
  • @Andrei.P
    sa nu mai zic de faptul ca acel 1.8 s-a fabricat si in versiuni de 230 hp...
    0 0
  • @Andrei.P
    uite un duel corect http://www.zeperfs.com/duel2445-2686.htm ce zici aia 5 cai fac chiar atata de mult la masa golfului 6???
    1 0
  • @Andrei.P
    si vezi ca g 1.4 are cam Weight (CEE) : 1290 Kg adica fix 145 in + o masa mai mare si doar 5 caluti in + pt a spulbera mito 1.4 155
    1 0
  • Andrei.P
    Pai vezi ca ala nu e multiair ala de 155 cai, in varianta multiair are 175 parca. un 1.8 de 150 cai e 1.8 de 150 cai chit ca e din 95. 1.4 < 1.8. Uite-te la comparatia facuta de mine ca arata si KG/HP si mito are mai multe kg pe cal putere decat polo-ul tau de rahat
    1 0
  • Stelian_Opincariu
    @Andrei.P
    Andrei.P ai dreptate, Mito e chiar super cu motorul ala...........
    1 1
  • @Andrei.P
    omule ti-am facut o comparatie fair un 1.4 cu un 1.4 si ai vazut rezultatul=o masina mai grea precum golful 6 a facut praf un mito mai usor=ce vrei mai mult de atat???ce scuza poti sa mai gasesti ??ca nu e multi air???nu am gasitmultiairul 1.4 de 175 (si nu stiu dc este pe piata ) ca facem si comparatia asta !(cu g5 de 170 ) si polo ala de rahat are o platforma invechita de prin 2003 EU TI-AM COMPARAT 2 MOTOARE IDENTICE DE ULTIMA GENERATIE , CARE CULMEA ...SE AFLA PE PIATA(1.8 NU SE MAI COMERCIALIZEAZA PE POLO IN CAZUL IN CARE NU STIAI-DECAT PE A4 ETC DAR E ALT MOTOR), MOTOARE PUSE PE ULTIMA GENERATIE DE PLATFORMA TEHNICA LA AMBELE MARCI STAI JOS CA MACANE! 145 DE KG NU SUNT 2 KG SI NU AI CU CE SA MA CONTRAZICI AICI PA!
    1 1
  • @andrei.P
    daca inca nu ai aflat un motor cu o putere sensibil mai mica poate sa aibe un randament mai mare chiar daca are o cilindree mai mica si se poate sa isi puna puterea mai bine pe asfalt (ori faci pe... ori faci pe...) oricum ce sa ceri de la unu care compara o masina din 2002(pt ca faceliftul din 2005 nu se pune) cu una din 2009 cu toate tehnologiile de ultima generatie pe ea?????ai o gandire de lemn!
    1 1
  • Andrei.P
    O sa vedem noi cand o sa comparam Polo gti cu Mito QV ala de 175 hp. Mai e putin de asteptat. Polo gti nu este cu mult mai greu ca mito, lucru pe care il arata si KG/hp REPET
    0 0
  • @Andrei.P
    polo gti inca nu a aparut pe piata dar n-ai cu cine! ce imi place de tine ca atunci cand ti-am spus ca ai comparat un motor din 95 care e pe o masina din 2002 ai zis ca nu conteaza ca totusi e un 1.8(oricum habar nu ai cat de eficiente sunt noile sisteme electronice PROBABIL) dar cand ti-am zis ca golful 6 1.4 face mito 1.4 mi-ai aruncat ca nu e multi crap adica nu e ultima tehnologie bv bv ,iar in ultimul post esti precum aia mici "lasa ca o sa vezi tu ", amice daca golful 6 care este mai greu face un mito ce crezi ca se va intampla cand pe noua platforma de polo (1010kg CA NU E BALENA DE ALFA) se va monta 1.4 tsi 180 hp???SA TE GANDESTI TOTUSI CA 1.2 TSI DE PE MASINA ASTA ARE SUTA IN 9.6
    0 0
  • @Andrei.P
    "Polo gti nu este cu mult mai greu ca mito" iar vorbesti ca sa te afli in treaba -polo este mai usor decat un mito- are 1010 kg(presupun ca vorbesti de noul polo)
    0 0
  • Andrei.P
    Balena de alfa nu e chiar balena dar nu are plasticele alea de rahat de pe polo si nici ornamentele alea lipite cu ARICI si mai are si DNA. Verifica test drive-ul la MITO(ala de 155 hp nu e vreo varianta speciala..)
    0 0
  • @Andrei.P
    scuza-ma dar vw e cumva clasa de lux???si totusi iti citez din "clasici" care au urcat O DATA in masina asta : "Volkswagen a reusit sa ofere materiale de calitate la interiorul lui Polo, desi nivelul de echipare al modelului testat nu era tocmai aproape de varful gamei." iar 135 kg in + nu cred ca stau in DNA
    0 0
  • Andrei.P
    O masina care are ca nivel de echipare DSG 7 trepte e in clasa de lux sau PREMIUM.. sau macar aspiratii premium avand in vedere ca poate ajunge la 20k euro
    0 0
  • Stelian_Opincariu
    Daca e sa privesti cu inima ai alege Alfa Romeo Mito..........
    0 0
  • Andrei.P
    Sa stii ca probabil e mult mai distractiv un MiTo. Azi m-am plimbat cu Nissan Gtr al sefului meu, masina e FOARTE rapida, ti se opreste circulatia in picioare cand accelereaza totusi nu m-a imprasionat atat de mult, acum 3 sapt m-a plimbat sefu cu Maserati Grandturismo S, nu o pot compara la performante cu nissan Gtr totusi cand accelera se facea pielea de gaina ;) si feelingul masinii era mult mai placut + ca suna calumea nu ca un aspirator ca GTR-ul
    0 0
  • Stelian_Opincariu
    @Andrei.P
    Daca imi permiti,unde lucrezi Andrei.P?
    1 0
  • Andrei.P
    Asirom
    1 0
  • a renuntat la facultatea din olanda si s-a facut asigurator auto buhahaha
    1 1
  • yoyo @andrei
    era sa uit : de cate x ma uit pe automarket tot de atatea x gasesc un comment de-al tau la orice articol ce tine de alfa SICK BOY-un fel de stelian opincariul (si citesc destul de des articolele de pe site), so ..."cel fara de nume" nu iti mai bate capul cu el ca nu mai are vindecare! a ramas fara argumente dupa ce a spus n prostii(nu stau sa le enumar dar cateva le-ai evidentiat) si acum o da in balarii cu senzatii & shits! nu uita mai andreiuska ca alfa se vrea clasa de lux ..sportiva chiar si mi se pare rusinos ca un g6 sa dea bataie la cur unui mito dintr-o clasa mai mica si mai usoara "core sportivo my ass" ...abea astept acel 1.4 tsi montat pe 1010kg -RACHETA
    1 1
  • aici mi-a placut "Verifica test drive-ul la MITO(ala de 155 hp nu e vreo varianta speciala..)" dar g6 1.4 tsi de 160 hp e vreo varianta speciala ???buhahaha
    1 0
  • Andrei.P
    Daca tu crezi ca eu ma plimb cu masina directorului general de la Asirom si sunt un simplu asigurator inseamna ca esti dobitoc. Se scrie CUORE sportivo nu core. Eu comparam cu polo GTI nu cu G6. Am renuntat intradevar la facultatea din olanda dar asta nu cred ca te priveste pe tine, si nici unde muncesc, totusi i-am raspuns lui stelian. Eu vad ca la fiecare comment scris de mine tu scri 3, eu cred ca tu esti ala de face asigurari prin intersectii ca nu prea te vad muncind=))
    0 0
  • @Andrei P
    momentan nu exista polo gti pe ultima platforma scosa de vw si daca tu compari o masina din 2009 cu una din 2002 esti....praf sa zicem in rest numai de bine-g61.4 >mito 1.4 quod est demonstratum pe mine nu ma intereseaza unde muncesti tu ;)
    0 0
  • e atat de important in cadrul asirom incat si-a luat o alfa de 1300 eu la ultima strigare :-bd (nu zic ca ar fi una nedemna de sigla pe care o poarta) ca fapt divers ai cu ce sa compari orice polo fabricat pana in 2009 cu o masina din aceeasi clasa din cadrul alfa romeo???nu!! stai jos ai 4!! (ti-am mai zis eu :am detinut o alfa si stiu sigur ceva mai multe decat crezi tu despre ele -poate ca stiu mai multe decat sti tu-cand aveam eu alfa si cont pe forumul alfaclub tu probabil ca trageai mahoarca prin porturi olandeze)
    1 0
  • Andrei.P
    Nu a zis nimeni ca am doar 33-ul. Nu conteaza atat de mult cat face masina, conteaza cat bagi in ea si cat inseamna pentru tine respectiva masina. Se vede ca esti cam inchis la minte comparand functia mea intr-o companie cu masina pe care o am. Pana in 2008 nu a existat model de la Alfa care sa fie pe segment cu polo (nici acum mito nu e direct pe segment.. totusi polo ajunge destul de sus cu niv de echipare si preturile incat sa intre in premium cu modelele bine echipate) Tu esti un frustrat care si-a luat teapa cu un 147 si imi spui mie ca stii despre alfe, eu am desfacut 33-ul de 100 ori pana sa il invat.. si nu doar 33-ul.
    0 0
  • @Andrei.P
    "Se vede ca esti cam inchis la minte comparand functia mea intr-o companie cu masina pe care o am. " sunt la fel de inchis la minte precum esti tu cand compari mere cu pere , daca eram frustrat nu tineam masina 2 ani.
    0 0
  • italianu'
    taree...
    o cutiuta vw pentru tot poporu' nu se poate compara cu aceasta masina...era vb despre ALFA MiTo nu despre polo sau golf...
    cat de obiectiv poti fi cand le privesti pe amandoua? MiTo si polo...clar italienii sunt peste cu mult...faruri, grila, stopuri (8C competizzione) hmm...si multi-air-ul o inovatie deosebita...acum nu trebuie sa mai alegi doar cu sufletul o Alfa...ratiunea iti dicteaza la fel...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru