Aston Martin renunta la SUV-ul Lagonda
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Britanicii de la Aston Martin au oprit dezvoltarea SUV-ului pe care il pregateau sub marca Lagonda. Oficialii Aston Martin si-au motivat alegerea prin faptul ca proiectul necesita investitii serioase, care nu pot fi sustinute momentan avand in vedere climatul economic instabil. Cu toate acestea, Aston Martin nu va ingropa marca Lagonda, ci va crea un alt model pentru producatorul pe care l-a achizitionat in urma cu patru decenii.
Situatia economica actuala a dus la avarierea pietei auto si la dezafectarea segmentului de nisa al SUV-urilor sportive. Reintroducerea marcii Lagonda in productie ar fi o miscare extrem de costisitoare, iar directorii Aston Martin trebuie sa aleaga cu atentie primul model al acestui producator, pentru a dezvolta o anumita imagine de marca. In timp ce SUV-ul de lux de la Lagonda trebuia sa fie produs pe o platforma Mercedes-Benz, soarta si destinatia viitorului model al marcii britanice detinute de Aston Martin sunt inca elemente necunoscute.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BMW M2 CS, noul model de performanță al bavarezilor, se bucură de o cerere peste așteptări. Din acest motiv, marca germană va mări producția noului model pentru a face față cererii „uriașe.” (01.07)
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Chinezii de la BYD vor să producă autobuze și camioane electrice în Ungaria. Pentru asta, compania chineză va investi aproximativ 94 milioane dolari pentru deschiderea unei fabrici noi în țara vecină. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (1)