Audi si Porsche se extind pe pietele emergente
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Germanii de la Audi si Porsche vor sa-si extinda reteaua de dealeri in tarile emergente, pentru a profita de cresterile inregistrate de aceste piete, transmite Mediafax.
Directorul de vanzari al Audi, Ralph Weyler, a afirmat ca numarul de showroom-uri la nivel mondial va creste de la 2.700 de unitati in prezent, la 3.000 pana in 2011.
"Avem nevoie de aceasta densitate pentru a ne atinge obiectivul anual de vanzari de 1,5 milioane de vehicule", a declarat Weyler pentru o revista auto din Germania. Astfel, Audi, divizia de lux a grupului Volkswagen, va avea acelasi numar de showroom-uri ca si concurentul BMW, care nu vizeaza dezvoltarea unei retele de distributie peste nivelul de 3.000 de puncte de vanzare.
Totodata, Porsche vrea sa dezvolte reteaua de distributie si in zonele unde producatorul de automobile nu este prezent, prin deschiderea de noi showroom-uri.
"Vrem sa ne extindem reteaua de la 650 de dealeri in prezent, la peste 700 in urmatorii zece ani, in principal pe pietele cu un ritm rapid de dezvoltare, precum China, India si Rusia", a afirmat directorul de vanzari al Porsche, Klaus Berning.
Berning estimeaza ca Porsche va vinde, in acest an, peste 3.500 de vehicule in China si ca, in maxim cinci ani, aceasta tara ar putea deveni cea mai mare piata pentru producatorul german de automobile.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Congresul american a anunțat faptul că la 30 septembrie creditele fiscale de 7.500 de dolari pentru achiziția vehiculelor electrice noi vor expira. (06.07)
-
Viitorul vehicul utilitar electric de la Mercedes-Benz, numit VLE, tocmai a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore. Traseul a fost de la Stuttgart la Roma și mașina a avut nevoie de doar 30 de minute de încărcare. (05.07)
-
Stellantis a reînființat divizia de performanță SRT, care s-a implicat în dezvoltarea unor modele de performanță precum Dodge Challenger, Charger și Viper. Brand-ul de performanță va lucra asupra unor noi modele sportive pentru mărcile americane din cadrul grupului multinațional. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Test Drive Pericol iminent
Comentarii (0)