BMW a pierdut razboiul "M" cu Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW a pierdut la un tribunal din Canada procesul cu Nissan prin care germanii doreau sa-i impiedice pe niponi sa foloseasca litera „M” pe modelele Infiniti.
BMW a descris modelele rivalilor de la Nissan ca fiind „inferioare si mai ieftine”. In prima instanta, BMW a dat in judecata Nissan si a castigat, dar japonezii au facut apel, iar rejudecarea le-a adus castig de cauza.
BMW nu a reactionat la lansarea modelor Infiniti M35 si M45, ci la campania publicitara lansata de divizia de lux de la Nissan in Canada. Mesajul campaniei era : „M se apropie!”.
Acesta este momentul in care bavarezii au reactionat consideran o incalcare a dreptului de marca. In urma castigului inregistrat de Nissan la apel, singura optiune pentru BMW este sa depuna o petitie la Curtea Suprema.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Mai ramane ca BMW sa ceara drepturi de la orice producator care are un produs a carui codificare contine litera M.
Si poate ca BMW ar fi mai bine sa isi cheltuie energia pentru a rezolva problemele de calitate si fiabilitate la masinile lor noi. Mai les cutiile de viteza automate si incazul Romania sa se uite la imbecilii care le populeaza service-urile in calitate de angajati.
Infiniti de la inceput a fost clar tintit pe piata BMW si au reusit cu mare succes sa acapareze un % considerabil.
Produc masini agresive si de calitate la un pret real.
Dar culmea europeni au inceput sa aiba pretentie de la cei ce folosesc cuvantul "pizza", "M", "telemea", "mamaliga", "fetucini" etc........ ca vezi doamne ei au inventat aceste cuvinte si li se cuvine un % din profit.
La munca nu la intins mana.
In rest, imi plac BMW-urile.