BMW a pierdut razboiul "M" cu Nissan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
BMW a pierdut la un tribunal din Canada procesul cu Nissan prin care germanii doreau sa-i impiedice pe niponi sa foloseasca litera „M” pe modelele Infiniti.
BMW a descris modelele rivalilor de la Nissan ca fiind „inferioare si mai ieftine”. In prima instanta, BMW a dat in judecata Nissan si a castigat, dar japonezii au facut apel, iar rejudecarea le-a adus castig de cauza.
BMW nu a reactionat la lansarea modelor Infiniti M35 si M45, ci la campania publicitara lansata de divizia de lux de la Nissan in Canada. Mesajul campaniei era : „M se apropie!”.
Acesta este momentul in care bavarezii au reactionat consideran o incalcare a dreptului de marca. In urma castigului inregistrat de Nissan la apel, singura optiune pentru BMW este sa depuna o petitie la Curtea Suprema.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Ford Performance, divizia de performanță a mărcii americane, are din această toamnă un nume nou. Astfel, începând de acum, Ford Performance se va numi Ford Racing. (09.09)
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua generație Renault Clio. 5 lucruri esențiale
-
Skoda prezintă noul concept Vision O. Prefigurează viitoarea generație Octavia
-
Skoda prezintă conceptul Epiq. Anunță cel mai accesibil SUV electric al mărcii
Mai ramane ca BMW sa ceara drepturi de la orice producator care are un produs a carui codificare contine litera M.
Si poate ca BMW ar fi mai bine sa isi cheltuie energia pentru a rezolva problemele de calitate si fiabilitate la masinile lor noi. Mai les cutiile de viteza automate si incazul Romania sa se uite la imbecilii care le populeaza service-urile in calitate de angajati.
Infiniti de la inceput a fost clar tintit pe piata BMW si au reusit cu mare succes sa acapareze un % considerabil.
Produc masini agresive si de calitate la un pret real.
Dar culmea europeni au inceput sa aiba pretentie de la cei ce folosesc cuvantul "pizza", "M", "telemea", "mamaliga", "fetucini" etc........ ca vezi doamne ei au inventat aceste cuvinte si li se cuvine un % din profit.
La munca nu la intins mana.
In rest, imi plac BMW-urile.