BMW a pierdut razboiul "M" cu Nissan

De Robert Gherghe
Publicat Joi, 09.08.2007
Scandal intre BMW si Nissan pe litera "M" in Canada. Niponii au castigat la tribunal dreptul de a o folosi.

BMW a pierdut la un tribunal din Canada procesul cu Nissan prin care germanii doreau sa-i impiedice pe niponi sa foloseasca litera „M” pe modelele Infiniti.

BMW a descris modelele rivalilor de la Nissan ca fiind „inferioare si mai ieftine”. In prima instanta, BMW a dat in judecata Nissan si a castigat, dar japonezii au facut apel, iar rejudecarea le-a adus castig de cauza.

BMW nu a reactionat la lansarea modelor Infiniti M35 si M45, ci la campania publicitara lansata de divizia de lux de la Nissan in Canada. Mesajul campaniei era : „M se apropie!”.

Acesta este momentul in care bavarezii au reactionat consideran o incalcare a dreptului de marca. In urma castigului inregistrat de Nissan la apel, singura optiune pentru BMW este sa depuna o petitie la Curtea Suprema.

Comentarii (9)

  • mai inferioare?
    mult mai "inferioare si mai ieftine" ==> mult "inferioare si mai ieftine"
    0 0
  • nu este corect bmw foloseste m de mult timp
    0 0
  • Multumim@ div
    Da asa este! ne cerem scuze pentru aceasta eroare!
    0 0
  • VeVeROIU'
    BMW o sa mai foloseasca M, doar ca si Nissan va folosi M in canada
    Asta e, doar nu vor monopol pe o litera
    0 0
  • micutzu_mvp
    m este olegenda pt bmw.
    0 0
  • ce idiotenie...
    Ar trebui sa se mai permita inregistrarea ca marca a elementelor comune.
    Mai ramane ca BMW sa ceara drepturi de la orice producator care are un produs a carui codificare contine litera M.
    Si poate ca BMW ar fi mai bine sa isi cheltuie energia pentru a rezolva problemele de calitate si fiabilitate la masinile lor noi. Mai les cutiile de viteza automate si incazul Romania sa se uite la imbecilii care le populeaza service-urile in calitate de angajati.
    0 0
  • AndreiRN
    Puturosi
    Puturosilor le este frica de concurenta de piata.
    Infiniti de la inceput a fost clar tintit pe piata BMW si au reusit cu mare succes sa acapareze un % considerabil.
    Produc masini agresive si de calitate la un pret real.
    Dar culmea europeni au inceput sa aiba pretentie de la cei ce folosesc cuvantul "pizza", "M", "telemea", "mamaliga", "fetucini" etc........ ca vezi doamne ei au inventat aceste cuvinte si li se cuvine un % din profit.
    La munca nu la intins mana.
    0 0
  • M
    BMW trebuia sa aleaga de la inceput un nume mai complex (minim trei litere) si mai putin comun pentru modelele de performanta, daca vroiau sa promoveze o imagine de marca distincta prin ele. Nu au cum sa interzica nimanui sa-si numeasca produsele M35, M45 sau chiar M3 si M5.
    In rest, imi plac BMW-urile.
    0 0
  • proasta miscare din partea BMW.nu scrie niciunde k M ar fi marca inregistrata ...sau M3...este oare posibila sa le fie frica de Nissan???ar fi ceva
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru