CEO Peugeot se retrage
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In urma rezultatelor financiare slabe inregistrate de PSA Peugeot Citroen, directorul general, Jean-Martin Folz, a anuntat ca se va retrage din aceasta functie din 2007.
Dupa trei ani consecutivi de rezultate financiare slabe, directorul executiv al PSA Peugeot Citroen, Jean-Martin Folz, a anuntat ca se va retrage din aceasta pozitie la inceputul lui 2007.
Folz detine acest post din 1997. Succesorul lui Folz va fi prezentat board-ului pana la sfarsitul acestui an si va prelua conducerea companiei in primul trimestru al anului viitor.
Din 2002 profiturile Peugeot au scazut, actualul director nereusind sa impiedice acest lucru. Peugeot a pus problemele legate de profitabilitate pe seama cresterii costurilor la materiile prime, Folz declarand in iulie ca aceasta crestere va taia 450 de milioane de euro din profitul pe intregul an.
Peugeot ocupa pozitia secunda in Europa si pozitia a saptea pe plan global. Conform purtatorului de cuvant al companiei, Folz nu a luat decizia de a se retrage la initiativa board-ului. Pana la retragere, Folz va supraveghea un program de reduceri de costuri ce va fi anuntat in aceasta luna.
Folz detine acest post din 1997. Succesorul lui Folz va fi prezentat board-ului pana la sfarsitul acestui an si va prelua conducerea companiei in primul trimestru al anului viitor.
Din 2002 profiturile Peugeot au scazut, actualul director nereusind sa impiedice acest lucru. Peugeot a pus problemele legate de profitabilitate pe seama cresterii costurilor la materiile prime, Folz declarand in iulie ca aceasta crestere va taia 450 de milioane de euro din profitul pe intregul an.
Peugeot ocupa pozitia secunda in Europa si pozitia a saptea pe plan global. Conform purtatorului de cuvant al companiei, Folz nu a luat decizia de a se retrage la initiativa board-ului. Pana la retragere, Folz va supraveghea un program de reduceri de costuri ce va fi anuntat in aceasta luna.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)