Chinezii produc mai multe masini decat germanii
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China a inregistrat, in 2006, un avans de 30% al productiei locale de autovehicule, peste 7 milioane de unitati, ceea ce plaseaza statul asiatic pe locul trei in ierarhia mondiala de profil. China a depasit astfel Gemania care a inregistrat doar 5,8 milioane de vehicule asamblate.
Intr-un studiu realizat de organizatia americana Worldwatch Institute, intreaga productie mondiala de autovehicule a insumat 67 milioane de unitati in 2006. Primul loc in ierarhia statelor cu cea mai mare productie auto este ocupata in continuare de SUA, cu 10,8 milioane de vehicule, urmata indeaproape de Japonia.
Cota de piata detinuta de China este in crestere rapida, statul asiatic urmand sa devina un exportator important in urmatorii patru ani. Cresterea productiei locale este determinata de majorarea cererii interne, acoperita de firme de stat, care formeaza frecvent companii mixte cu principalii producatori internationali.
Datele au determinat ingrijorare in Germania, stat care se confunta deja cu aprecierea monedei euro precum si cu planurile UE de a limita emisiile de dioxid de carbon realizate de autovehicule.
Potrivit companiei de cercetare B&D-Forecast, Germania va fi depasita pana in 2015 si de Rusia in domeniul productiei auto ºi chiar de India, pana in 2020.Ferdinand Dudenhoffer, directorul B&D-Forecast, a declarat ca piata auto germana isi pierde importanta, la nivel global. "Pana in 2020, Germania va avea o cota pe piata mondiala similare celei detinute la momentul actual de Marea Britanie, adica aproape 4,4% din vanzarile totale, situatie care va avea efecte negative asupra productiei interne si a locurilor de munca", a mai precizat Dudenhöffer.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Comentarii (3)