Cum vad strainii Logan break?

De Mircea Meșter
Publicat Luni, 22.01.2007
Am adunat pentru dumneavoastra cele mai importante voci din Germania, Franta, Italia si Spania pentru a analiza cum este vazut Dacia Logan MCV dupa testele oficiale.

Dacia Logan MCV a ajuns pe pietele occidentale si, odata cu debutul modelului franco-roman in Europa buna, jurnalistii din vest au pus la lucru ceea ce ei numesc la unison “un break cu valente de monovolum”. Pentru a deschide orizontul de analiza si in exterior, Automarket si-a propus sa va spicuiasca din concluziile unor jurnalisti auto care nu mai au nevoie de nicio prezentare. Iar pentru a asigura un comentariu echilibrat, va prezentam detalii ale test drive-urilor unor publicatii frantuzesti, spaniole, italiene si germane.

 

“Prin dimensiunile interioare generoase, prin modularitate si prin cateva schimbari mai mult sau mai putin vizibile, vorbim de o cu totul alta masina. Dupa testul pe care l-am efectuat in sudul Italiei, avem certitudinea ca versiunea MCV se va vinde mai bine decat berlina. Iar pentru asta, Dacia vine cu multe ajustari suplimentare”, noteaza francezii de la Caradisiac in articolul denumit “TGB comme Tres Grand Break (Break Foarte Mare – n.r.)”. Francezii trec insa la dezavantaje: “Printre minusuri se remarca faptul ca, in configuratie cu sapte locuri, padurea de tetiere face inutila oglinda retrovizoare centrala. Apoi, alegerea usilor posterioare in locul unui hayon este mai putin practica pentru oras insa este adevarat ca aceasta solutie nu cere costuri suplimentare de ranforsare la nivelul pavilionului”.

Spaniolii de la Km77 lauda capacitatea de incarcare a lui Logan MCV, comparand-o cu cele inferioare ale unor monovolume precum Opel Zafira sau Citroen C4 Picasso. Nici italienii de la Quattroruote nu trec repede peste capacitatile de incarcare si de confort al lui MCV, afirmand ca spatiul este principalul plus al modelului romanesc. In schimb, germanii de la Financial Times Deutschland vorbesc despre plasticul ieftin din interior si de aspectul mai putin practic al materialelor utilizate. Acestia amintesc si de pedale, pe care le considera usor moi.

Francezii au fost insa in general mai multumiti de modelul creat de Renault si de Dacia, reamintind in startul articolelor ca la Paris, locul in care a fost lansat, Logan MCV a inregistrat 600 de comenzi ferme din parte doritorilor. Leblogauto spune despre Logan MCV chiar ca acesta va fi un “viitor best-seller” avand in vedere faptul ca in Franta dealerii Renault dau deja un termen de patru luni pentru satisfacerea comenzilor.

 

Interiorul este considerat ca “la fel de auster insa iti da aceeasi senzatie de robustete ca versiunea berlina”. In ceea ce priveste designul exterior, parerile sunt impartite. “Un lucru a dictat formele exterioare: costurile. Toate panourile din metal de la exterior sunt gandite astfel incat sa fie fabricate cat mai usor si mai economic cu putinta. Si totusi, masina nu arata rau. Vine cu un fel de gust neutru care pentru o masina durabila poate fi foarte benefic”, spun – oarecum suprinzator – germanii de la auto-news. Spaniolii de la Km77 afirma ca Logan MCV vine cu imaginea unui vehicul comercial, aceasta fiind indusa mai ales de portierele inegale. Quattroruote lauda insa aceste portiere, considerand ca ele aduc un plus de versatilitate.

 

Trecem la partea tehnica, unde jurnalistii de diferite nationalitati incep sa simta diferente notabile. Astfel, francezii vad in Logan MCV “remarcabile calitati rutiere, comportamentul si confortul suspensiilor versiunii berline”. Cu sapte persoane la bord, aceiasi francezi de la Caradisiac afirma insa ca directia devine mai dificila iar comportamentul mai putin precis. Jurnalistii din Hexagon considera motorizarile existente la ora actuala pe MCV usor sub necesitatile unei astfel de versiuni. “Motorul diesel de 1.5 litri ni s-a parut destul de modest atunci cand a fost nevoit sa traga sapte pasageri”. Acestia continua: “Am uitat insa, evident, faptul ca pietele principale ale lui Logan MCV sunt reprezentate de tari unde standardul auto este la cativa ani-lumina de cel regasit in Europa de Vest”.

Germanii se contrazic insa puternic la acest capitol. Cei de la auto-news lauda dieselul, care este “linistit, silentios si numai bun pentru a te strecura prin trafic sau a ajunge cu masina prin zone rurale”. Ei bine, Financial Times Deutschland spune ca motorul dCi de 1.5 litri este “zgomotos si se descurca bine doar cu putini pasageri la bord. Poti trai cu viteza nmaxima de 150 km/h, insa cu scaparile de putere la acceleratie nu te poti impaca atat de usor. Singurul lucru bun este consumul, care a ajuns doar pe la 6.1 litri/100 km”. Insa germanii nu se pot abtine nici la acest capitol: “capacitatea rezervorului este suparatoare: doar 50 de litri”. La final, nemtii ii sfatuiesc pe cititori sa astepte dieselul care va fi lansat din toamna (84 de cai putere) pentru performante mai bune.

 

Oricum ar fi, finalul testelor vine cu o concluzie generala: la banii pe care ii dai pe MCV, modelul merita incercat. “La tarife care se invart intre 8.800 si 12.500 de euro, dacia Logan MCV dispune de toate elementele care pot satisface nevoile unei familii cu un buget auto redus. Spatiul sau interior, robustetea si fiabilitatea dar mai ales pretul sau seducator vor prinde la cei pentru care automobilul este doar un mijloc de deplasare de la punctul A la punctul B”, noteaza francezii de la Caradisiac. Acestia sunt secondati de germanii de la auto-news: “Principalii competitori ai lui Logan MCV, Chevrolet Nubira Wagon, Skoda Roomster, Fiat Doblo sau Opel Zafira sunt cu mult mai scumpi decat Logan MCV. Clientii pentru care a fost conceput modelul romanesc nu au nevoie de performante exorbitante sau de siguranta de nivel foarte inalt. In acest caz conteaza doar pretul, aspectul practic si fiabilitatea, desi ultima se va vedea doar peste ani”.

Comentarii (50)

  • LOGAN MCV
    Asa tata, fiti oleaca mai realisti ! Ca nu este LOGANUL chir atat de negru ... adica dracul, asa cum vor sa-l faca unii. Mai vedeti si partile bune de pe meleagurie acestea romanesti, ca nu tot ce zboara este numai in occident.
    0 0
  • Tataia
    Logan MCV
    Orice produs,cu atat mai mult un vehicul,are parti bune si neajunsuri.Trebuie sa stii ce vrei de la masina si ce poti sa-ti permiti cu ceea ce ai in cont. Logan este aproape de optim pentru multi romani din clasa medie.
    Fara sa parasim mandria ipocrita de roman,chiar incepem sa intram in randul lumii.
    0 0
  • Daniel
    ?
    Eu inca astept banii sau masina de la Dacia Pitesti, depusi inainte de 1989! si icna ceva Dacia nu este masina romaneasca, este produsa in Romania de Renault care mai produce acest Logan si in Iran si in India! stiati? cit de bune este?...eu vreau banii sau masina pe care am platit-o la dacia Pitesti!
    0 0
  • Logan MCV
    Eu am facut un test cu un break de 7 locuri cu motor in 16V si am super incantat de acest model...mai am un logan Ambiance de 2 ani si ceva, dar peste 3 saptamani astept sa-mi vina noul logan...modelul Prestige...am preferat modelul sedan pt ca nu am o familie asa de numeroasa, dar este super masina
    0 0
  • TL 03 ELY
    tunning posibil
    Abia astept sa vad ceva modificari. Arata mult mai bine dupa ce lucreaza niste specialisti in tunning. Sa vedem atunci ce vor mai spune strainii.
    0 0
  • Mr. Honda
    e ieftin
    Cit costa, atita face. Sint ipocriti aia care spun ca e o masina buna (in primul rind) si ieftina (in al doilea rind). Romanul cumpara Logan ca e ieftin si atit. Daca ati avea bani destui, ce ati alege intre MCV si Zefira? Dar na, romanul pina nu epateaza nu e roman destul, asa ca nu o sa recunoasca niciodata ca si-a luat o anume masina pentru ca atit l-a dus buzunarul...
    0 0
  • Pt. Mr. Honda
    Eu zic ca incearca sa epateze cei care se lauda cu cat au dat pe masina fara a fi in stare sa analizeze la rece avantajele si dezavantajele intre diferite marci. Calitatea nu e direct proportionala cu pretul ci doar imaginea si puterea brandului. Pe de alta parte gustul nu se discuta. Pe cati i-ati auzit spunand: mi-am luat un Jaguar pe care am dat 50,000, e de tot rahatul in comparatie cu o Honda, dar asta e ceea ce-mi place asa ca prefer sa platesc brandul?
    0 0
  • Cosmin
    logan
    Loganul asata se vinde doar ca este ieftin ptr ca cei care dau banii pe asa ceva nu au bani de altceva,sau sunt prea zgarciti la capitolul auto.Dar sa se inteleaga ca nu este o masina francezo-romana ci doar franceza fabriacata in romania asa cum este fabricata si in turcia clio si alte modele auto.Draga d-le Codin nu ai sa auzi pe nimenia ca ca spune ca un jaguar este de caca fata de o honda ptr ca nu este .deja la banii de jaguar nu mai pui problema ca este de caca pui problema de gust -----deci ai de ales ce iti place pe cand la oa valoare de 10.000 de euro ai de ales intre un logan si un second hand marfa.si dupa ce iti alegi loganul normal ca te dai cocos cu ea ca doar este a ta?(doar nu spui "aaaaaaa frate dar am luat-o ca nu aveam bani de altceva",niciodata nu ai sa auzi asta.asa ca nu exista termen de comparatie si de discutie.Cine vrea jegul asta de logan la 10.000 euro in conditiile in care iti iei super masina chiar daca este second hand si (5 ani in regim normal de utilizare nu ai probleme cu ea)sa isi cumpere cine nu sa opteze ptr un second pe care nu ai plstic care in conditii de accident nori taiat de el si finisaje ca in epoca auto anilor 80' (de fapt nici atunci nu se faceau asa de aiurea)si ai si optiuni demne de anii 2000 si alte cele!degeaba ne agitam degeaba dar ceea ce ma deranjeaza pe mine extrem de mult este ca prea se prosteste lumea cu statisticle astea care poate nu sunt chiar asa adevarate si tevatura asta legata de aceasta masina care nu are nici macar 40 % calitate,frumusete,durabilitate si perfomante fata de celelate marci.Renault nu a facut niciodata masini durabile,frumoase,sau calitative au facut masini comerciale!deci asta este concluzia mea si sa se inteleaga ca daca exista coalitie intre dacia si renault nu este romano-franceza este frantuzeasca fabricata in romania asa cum a fost berlina dupa anii 78'.deci hai sa nu ne mai dam mari ca ne dam degeaba cu ceva care nu ne apartine decat poate 10 %.


    Cu respect
    0 0
  • Logan Break
    Super masina iar domnul daniel va lua banii pe dacia probabil cand se reincarneaza intr-o alta viata
    0 0
  • Logan
    Domnului Cosmin îi urez sa aiba bani sa-si cumpere o masina second la 10000 euro si sa ne lase pe noi astia necajiti sa ne facem treaba cu "dricul" asta. Toti vrem un Jag sau un VW, problema e cati ne permitem sa luam asa ceva, chiar si second. Eu unul m-am lamurit cu masinile de 10000 euro. Am avut deja 3 si cand incepi sa pui piese pe ele ajungi la niste preturi de mori. Asa ca, traiasca Loganelul pe care il am acum. Il tin 2 ani, si apoi imi iau altul. Oricum, sunt la al doilea acum. Daca insa o sa castig la loto promit sa imi iau un Jaguar. Ha, ha!
    0 0
  • Lui Mr. Honda
    Fii mai realist stimabile si onorabile Mrrr. .... Chiar iti place sa vorbesti discutii ? Ti-ar prinde bine sa citesti ce spune Codin si Tataia si sa mai si bagi la cap parerea lor. Normal ca-mi cumpar masina dupa buzunarul meu dar nu ma mai aburii: si Honda dupa trei ani tot masina veche este ca si Loganul (care trei ani mi-a mers perfect) pe care am sa-l vand dupa trei ani si cu 8000 de euro imi iau altul nou. Daca tu poti sa-ti iei la fiecare trei ani o Honda noua, bravo tie si sa-ti fie de bine !
    0 0
  • Lui Cosmin
    Si care este beleaua Cosmine tata daca este franca sau dacica aceasta masina. Important pentru romanul mediu - cum zice dl. Codin - este ca raportul pret/calite = super ! Iar daca nu esti posesorul unei asemenea masini nu mai vorbi degeaba si dupa ureche. Eu o am si merge perfect de trei ani: ia-am dat benzina si ulei si filtre la 15.000 km (ca la Honda) si merge ceas.
    0 0
  • unu care stie
    bai acestia
    toti nasoii se dau bengosi cu masini demana a 2-a, in care s-au basesccit altii acum 5 ani. toti remaiataii. la munca, looserilor.
    0 0
  • Mr. Honda
    :)
    Ce v-am spus eu? Normal ca apar posesorii de Logan sa demonstreze cu vorbe ca Loganul e la fel de "tare" ca si restul. Si desi n-am zis nimic de Honda, comparatia se face cu Honda. Hehehe... Hai sa v-o zic p-aia dreapta:

    1) Da, am masina X, noua.
    2) E muuuuult mai buna ca Loganele sedan pe care le are firma (si pe care le-am condus, deci stiu ce vorbesc).
    3) Asa e, nu-mi permit sa o schimb cu una noua la 3 ani, dar la 5 ani tot o sa reusesc, iar o X la 5 ani o sa mearga cel putin la fel de bine ca un Logan... nou.
    4) Am luat X ca atit m-a dus buzunarul. Daca as fi avut bani cu carul mi-as fi luat altceva, sint multe alte masini care imi plac.
    5) X nici macar nu e o "belea" de masina, e o Honda CRV.
    6) Revin cu intrebarea: intre Logan MCV si Zafira, ce ati alege daca ati avea banii necesari?
    0 0
  • Mr. Honda
    sau, mai concret :
    Ce s-o mai lungim, e simplu: cit dai pe o masina, exact atita face. E logic asta, insa proprietarii de Logan considera ca la masina lor nu se aplica logica. Asa cum am spus, e vorba de vesnica dorinta a romanului de a epata, fapt care-l face sa nu recunoasca lucruri evidente.
    0 0
  • incepator
    Nu va mai contraziceti. La 10350 mi-am luar prestige. Daca gaseam ceva mai bun (ca dotari si garantie) la aceiasi bani, poate ca luam. Nu l-am luat ca ar fi frumos ci pentru ca este cel mai bun raport intre dotari, calitate si pret.
    Daca aveam bani de mai mult, luam mai mult, bineinteles, cu dotarile superioare.
    In concluzie daca nu ai peste 12-13000 euro, ia-ti Logan ca face banii.
    0 0
  • Lui "TOTI LA CARE STA IN GAT Loganul"
    Mai tata, dar voi AntiLogan sunteti grei de cap. Nu zice nimeni ca este masina cea mai grozava de pe Pamant, dar la pretul si calitatea ei este o masina ca oricare alta, care poate poate circula bine mersi neobservata si neblamata daca nu v-ar sta in gat ca este acceptabila si in plus de pe la noi COSMOPOLITILOR !
    0 0
  • logan
    As vrea ca Renault sa produca in ROMANIA si un model de lux care sa fie un autentic rival pt.Mercedes sau Audi(dar francezii ia sunt cunoscuti producatori de masini ieftine si proaste)
    0 0
  • Loganul-fiabilitate ?
    Am un Opel Corsa fara dotari,in afara de aer conditonat.A costat 10600 de e cu toate taxele.Fac cu el zilnic 20-100 de km prin Bucuresti.Mi-am facut
    toate concediile dincolo de granitele tarii,mai aproape sau indepartate.Masina are 44500 de km si nu consuma un gram de ulei.Nu a fost niciodata stricata.Ieri am completat cu vre-o 50 ml lichidul
    antigel,pentru prima oara de cand am cumparat-o,noua,acum 2 ani.
    Cand vreodata se va ridica varianta cea mai scumpa de Logan la acest nivel?
    Loganul a fost conceput sa inlocuiasca oribila berlina de 30 de ani conceptie de pe soselele Romaniei.
    Nu pot decat sa-i urez succes.
    Sunt convins ca aceia care au acum Logan,peste 10 ani vor avea o masina europeana.
    In ceea ce ma priveste,modelul Logan si-a atins tintele.
    0 0
  • Pt. incepator.
    La 10.350 euro (sau chiar cu mai putin) iti puteai lua Hyundai Accent sau Chevrolet Aveo, care sunt clar masini mai bune. Si eu am un Logan Ambition si m-am lamurit de calitatile si defectele masinii. Motorul e acceptabil, dar tabla si vopseua sunt de toata jena, iar in interior apar tot felul de zgomote ciudate, pe care posesorii de Logan le numesc "greierasi".
    La 10.000 euro n-ar trebui sa existe asemenea probleme, dar se vede ca e o masina proiectata special pt. lumea a treia.
    0 0
  • RABDARE
    Am citit toate comentariile de mai sus sigur ca exista pareri pro si contra LOGAN, ceea ce nu trebuie sa ne mire au dreptate si unii si altii...dar hai sa ne amintim cum arata SKODA FELICIA sau SKODA FABIA, la prima lor aparitie pe scena ,cam asa e si LOGANUL nostru acum ....deci sa mai avem putina RABDARE, francezii nu au venit aici ca sa plece in 2 ani
    0 0
  • Pt. 2146
    As spune ca Renault e mai degraba cunoscut prin faptul ca e campion mondial la F 1.
    Parerea ta e cel putun tendentioasa..........
    0 0
  • zvon
    Eu am auzit de la cineva din Franta ca Loganul a aparut pe o platforma reciclata a unui model Nissan care nu a prea avut sperante pe piata. De altfel, la momentul aparitiei, caroseria cu nervuri si unghiuri pronuntate nu pra semana cu formele curbate caracteristice modelelor Renault, sau chiar europene. Nervura centrala de pe capota mai tarziu a aparut si la alte modele, si chiar am observat alte marci care au inceput sa introduca in aspectul exterior anumite unghiuri care rup streeam-line-ul aerodinamic, curbat, cu care ne-am tot obisnuit la automobilele europene in ultimii ani. Nu stiu cat e de adevarat insa acest zvon. Mai poate sa-l confirme cineva?
    0 0
  • tare de tot
    daca nu am fi asa multi saraci in tara si am avea o putere mare financiara ca toti europenii credeti ca renault ar mai vinde dacia logan cu 10000 euro ???????? niciodata. faceti o comparatie de pret intre un logan si un renault aceleasi dotari si motorizari, prestige=10000 euro si megan sedan pret cu toate taxele (dotare standard) 15.000 Euro, ce vei alege?? daca esti un dobitoc si nu ai ce face cu 5000 euro iti iei renault daca nu logan si mai faci si un busines de 5000 euro, cand iti iei masina de bani astia nu esti bogat cu siguranta esti un milog care se uita la bani chiar si la 1000 euro si nu poti avea pretentii la masini, bogat e columbeanu care isi permite sa isi faca masini la comanda manuale si sa nu ii placa ca nu ii stau picioarele mai drepte in ea.
    0 0
  • altfel
    de logan
    Ce mai tura vura .... doar PEYZANII" isi iau Logan , cat dai atata face . Ce nu inteleg eu..... de fapt normal ca nu am cum sa inteleg logica "PEYZANILOR" !!! Stupid people !!.... Bai peyzane daca tot ai strans sau te-ai imprumutat de 8000 EUR ca sa-ti cumperi un Logan , te intreb eu : Nu puteai sa mai stai un pic pana faceai 10-1200 EUR si-ti luai cu adevarat masina ....??!
    0 0
  • kangaroo
    @altfel
    "peyzani" sau nu, masina proasta sau nu, Romania are de castigat de pe seama Dacia, care este cel mai mare contributor la PIB (direct sau indirect), asa cum e Skoda in Cehia. I-ati auzit pe cehi ca blameaza Skoda? sau pe nemti (care, fie vb intre noi, sunt mai slabi la fiabilitate decat japonezii)? asa ca taca-va fleanca, frustrati posesori de jeguri SH made in germany!
    0 0
  • tovarasul de 15 ani cu un limbaj asisderea
    tovarasul care a invatat un singur cuvant in alta limba decat a lui, macar de l-ar folosii corect (paysan)!
    0 0
  • rabdare
    o sa faca frantuzi dacii tari daca aveti RABDARE
    0 0
  • nu conteaza
    logan
    Nu ma contrazic eu atat va zic. la banii astia si dotarile astea nu luati nicio masina noua, sa nu ma luati cu SH.
    La prestige de 10 500 euro ai urm dotari :
    - airb frontale laterale ,ABS +EBD, geamuri electrice fata spate, inchidere centralizata, volan piele , schimbator piele, A/C, etc etc etc.
    Eu unul am prestige si sunt foarte multumit de el. Sa auzim numai de bine si orice masina am avea sa nu avem parte de incidente neplacute . Numai bine tuturor.
    0 0
  • Nemtzoiu'
    LOGAN
    Cateva observatii:
    Am condus un Logan 1.4 cu cele mai multe optiuni (Prestige cred) un drum de 900 km.
    Ce sa zic, masina este submotorizata dupa mine si are o groaza de minusuri (plastic, scaune moi si ieftine, stabilitate, etc.). Nu stiu si nu ma pot pronunta despre tabla, intretinere, etc, ci doar de tinuta de drum si de design (da, ati citit bine!).
    Acum daca ar fi sa aleg intre un FIAT Albea, vechiul Hyunday Accent(care are plasticele chiar si mai proaste decat cele de pe Logan!!! plus ca are imagine de budget-car sau chiar de masina...coreeana), Matiz, Reno Clio Symbol (care desi superior in cateva privinte, este surclasat din lipsa spatiului si al designul de toata jena!!!) si chiar Skoda Fabia (nu vorbesc de fiabilitate, care clar este mai mare, ci doar de design si pretul platit!). Parere personala: in aceste cazuri aleg Loganul de departe.
    Pentru a nu fi banuit de partinire mentionez ca eu conduc o compacta germana.
    0 0
  • nu conteaza
    logan
    Mi a placut cum ai vorbit Logan , mai sunt si oameni care stiu sa si spuna parerile in mod civilizat. Adevarul e ca ce face neamtu e sfant. Sa stapanesti sanatos masina pe care o ai si sa te bucuri cat mai mult de ea. Sa auzim numai de bine !
    0 0
  • Logan
    Comportamentul nemtesc: cumpar masina noua, o vand cand iese din garantie (masina germana este cea mai buna - sunte mandrii de ele).
    Comportamentul finlandez: cumpar masina sh din Germania sau Suedia, o conduc pana la 300.000 km si o vand cu 400 € (taxele vamale sunt uriase).
    In rest nu cunosc dar am observat ca francezul conduce o frantzuzeasca, italianul o italieneasca iar romanul....
    Personal locuiesc in Finlanda si conduc poate singurul Logan de aici. Are 41000 km (Laureate 1.4, iunie 2005) iar pana acum i-am schimbat uleiul si filtrul. Autoturismul porneste la prima cheie la temperaturi de -20 ... -35 grade C, fara incalzire suplimentara cum se foloseste pe aici si pentru asta toti se mira. Renault este considerata masina slaba, pe primul loc in topuri fiind Toyota. De ce Logan? De atat am avut bani si nu am incredere in autoturismele SH. De ce nu SH? Pentru ca stiu cum sa reduc numarul de km de la bord (inclusiv la Logan se poate).
    0 0
  • nu conteaza
    logan
    Am citit pe Dacia club ca loganul are probleme cu rugina , am vazut si niste poze cu logan ruginit dar parca nu mi vine sa cred asa ceva.Sper sa nu apara nici la mine rugina cat de curand :( ar fi pacat , chiar imi place masina asta Prestige.
    0 0
  • logan
    salut,ce facem fratilor cu taxa de prima inmatriculare,preferati un logan nou la 12ooo sau un golf,laguna2 sau orice alt model sh la banii astia,doar cu ceva km mai mult,suporta comparatie?
    0 0
  • cristi
    tare
    nush ce parere au strainii despre logan break...dar eu il vad bun de ambulantza..sau dric..in rest...ce e tare e ca dupa nenumaratele tuninguri logan (care sunt de kkt) am vazut un logan break cu tuning =))
    0 0
  • Design
    logan
    Domnu Cristi vrei sa zici ca Zender sau Pilot sunt kkt ? Intreadevar de la pilot nu mi place spoilerul spate dar fata e bestiala.Carline iar e destul de simpatic kitul. Triplele pt Logan nu ti plac , farurile angel ayes ? Oricum Dacia e pe drumul cel bun, parerea mea. Mic cu mic se face mare. Sa auzim numai de bine !
    0 0
  • Lu Chan
    rugina
    Problema masinii este clar tabla - rugina! Degeaba are 6 ani garantie la coroziune daca infloreste in primii 2 ani rugina in ea. Saracii oameni nu pot vinde masina la iesirea din garantie fiindca de obicei au de plata ratele la banca inca 3-4 ani iar la revanzare pierderea ar fi imensa! Nu ar mai ajunge banii de alt avans! Pacat...
    0 0
  • bravo logan
    si eu am un opel corsa si e mult sub logan cine spune ca e peste minte de dragul masinii nici loganul pana la 100000 nu consuma ulei deloc e beton fata de corsa
    0 0
  • pff
    0 0
  • coman vasile
    second hand sau patriot?
    Nu ma declar patriot pentru ca mi-e rusine de tara in care traiesc (Romania) si nici fan Logan (sunt posesor de Logan pntru ca nu mi-am permis alta masina noua),dar nici adeptul masinilor obosite pe autostrazile din Germania care la noi ajung la pret de Logan. Suntem prea saraci ca sa cumparam gunoaiele altora. Nu e nevoie de statstici, ci e de ajuns sa intrebi pe oricine care si-a luat o 'super masina' second hand cu 180.000 de kilometri la bord cat e de buna si cati bani a bagat in ea dupa ce a adus-o in tara. Sunt sigur ca adeptii acestei categorii nu vor indrazni sa recunoasca asta, sau daca intr-adevar masina lor mai tine cinci ani cum zicea cineva, este pentru ca o tin in garaj si nu fac mai mult de 40-50 de km pe saptamana cu masina (merg si ei la tara in week end).
    0 0
  • madaras cristi
    Eu am un Logan Laureate diesel,il am de nou si fac taxi cu el.Sint multumit de el,consuma intre 5-6 in oras.Restul desteptilor sa va luati gunoaiele altora de dincolo care arata intre 80.000-160.000 km la bord, dar mai puneti cel putin 100.000 km !! :))) si cine mai stie citi au murit in ele :)))
    0 0
  • Ionutz
    mda,ce sa mai zic
    As vrea si eu sa conduc macar o data acest dric,am vazut marci mai une sa cinduc oameni pe ultimu drum,dar nu in logan
    0 0
  • reusita
    reusita
    nu de putine ori am surprins in jurul breakului trecatori care il admirau. Ce sa mai zic? E o reusita a celor de la dacia.
    0 0
  • Danutzky
    cum vad straini??
    va spun eu cum vad, intamplare adevarata. eram cu un prieten cu logan mcv intro benzinarie din austria, si lumea se uita, isi dadea cu parerea, se stransesera vreo 4-5. si au intrebat cat a costat, si la auzul pretului sau suit toti in masinile lor si la dusi au fost!
    0 0
  • nicks1000
    logan
    sunt posesorul unui logan prestige de vreo 8 luni, nu am mers mult, vreo 10.000km. vreti sa stiti daca sunt multumit? da sunt multumit. motorul are vlaga, are toate dotarile, nu consuma mult, ce are mai putin decat opelul corsa despre care se vorbea mai sus, pai nu are mai putin, are mai mult, adica are un spatiu mult mai mare, un demaraj mult mai bun, 3 stele la testul ncap, astea sunt plusuri. poate sunt subiectiv ca e masina mea, eu am dat avans 100mil si mai platesc o rata de 5 mil pe vreo 5 ani, ce sa fac, sa imi cumpar un sh de 4 ani, sa nu fiu in stare sa/i platesc casco si nici sa o repar? ptr cei care dispun de bani multi, fara credite, sa fie sanatosi sa/si cumpere ce masini doresc ei, sa le stapaneasca sanatosi, eu nu blamez masinile de 20 mii euro, dar nici voi sa nu uitati ca in tara asta sunt si oameni modesti care muncesc cinstit si ptr care logan este cea mai buna varianta.apropo daca va uitati bine la demarajul unui prestige o sa ramaneti putin uimiti, mai spuneti alte marci pana in 20 mii euro cu 105cp care sa atinga 10km/h in 10 secunde. sper sa nu fi suparat pe multi, dar nu mai blamati atata loganul, asta inseamna ca nu sunteti romani, sau ati uitat ce ati condus pana acum cativa ani.
    0 0
  • cristache
    fratilor, ala are nu stiu ce masina, alalalt are una mai tare.....fleacuri. important este ca in citiva ani se cam duce petrolul asa ca banii pe care ii dati acum sunt dati aiurea. sa gindit un inteligent ca voi sasi ia masina modificata bio?
    pina o sami permit una bio, merg cu tramvaiul 32 care face mai putin decit faceti voi cu masina ba "peyzanilor" si dau 40 de lei pe abonament, nu poluez, si ajung mai rpd ca voi din rahoava pina la unirii.
    sa va vad cind o sa dati bani pe benzina, motorina , cu aia 10000 de euroi poti face altceva
    unu care merge inghesuit in 32
    0 0
  • asa e
    haideti sa salvam planeta, sa mergem si cu bicicleta in loc de masina, nu ar mai fi aglomeratie , poluarea ar scadea, si nu ar mai fi atata zgomot,accidente, cat despre logan, e ca oricare masina pentru mine...
    0 0
  • bicicleta
    mai avem mult pana sa invatam si noi ceva bun din comportamentul vesticilor.merg la serviciu cu bicicleta de 5 ani si am si masina.din banii economisiti asa, bag benzina pentru concedii!daca as fi fost base,v-as fi obligat sa faceti asa,spre binele vostru!!! huo!!
    0 0
  • problema romanilor
    In general marea problema a romanilor e snobismul si fudulia.Foarte putina lume la noi isi ia masina care sa-i asigure doar necesitatile lui, noi ne luam masini cat mai tari sa fim fuduli, sa fim mai tare ca vecinu'... chiar daca dai mai bine de jumate din venitul lunar.Locuiesc in Danemarca de 2 ani deja, ne omoara mentalitatea pe noi, de aici si atatea comentarii la adresa loganului, daca aceasta masina iti acopera nevoile la niste costuri rezonabile atunci de ce sa te intinzi mai mult decat iti ajunge plapuma?
    0 0
  • pt opel
    Opelul este cea mai slaba masina din Germania !
    Nu va mai laudati cu Opelul ca ramaneti cu ea in drum! Auf Wiederschauen !
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru