Dacia aduce 10% pentru Renault
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia a inregistrat in 2006 vanzari in valoare de 1,5 miliarde de euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent. Profiturile producatorului de la Pitesti s-au ridicat la 100 de milioane de euro anul trecut, Dacia inregistrand al doilea an consecutiv de profit de la preluarea Renault.
Modelul Logan a acoperit aproximativ 95% din productia totala de la Dacia. Producatorul intern a produs anul trecut peste 177.000 de autoturisme Logan, dintre care aproape 80.000 de unitati au fost destinate exportului.
Dacia a realizat o marja operationala de 107 milioane de euro, circa 10% din profitul inregistrat de intreg grupul Renault.
"Cresterea capacitatii de productie si implicit a productiei ne-a permis o performanta industriala mai buna, ceea ce s-a tradus in reducerea costurilor. Am profitat de un mix de produs mai avantajos. Nu am mai produs Solenza, dar am inceput productia Logan MCV . In plus, am avut in oferta mai multe motorizari pentru Logan. Am crescut numarul de schimburi si programul de lucru pentru a face fata cererii foarte mari pentru Logan de pe pietele externe. Oricum pana la inceputul anului viitor vom ajunge la o capacitate de productie de 350.000 de unitati. Avem o cerere foarte mare pentru modelul Logan break la export, cerere care ne-a depasit cu mult asteptarile. Pot spune ca vorbim deja de luni de asteptare pentru un Logan break in Europa de Vest. Chiar daca am vrea sa producem mai mult, suntem limitati de capacitatea furnizorilor nostri. Altfel spus, acestia nu ne pot livra componentele in ritmul in care am avea noi nevoie”, a declarat pentru Ziarul Financiar directorul general Dacia, Francois Fourmont.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni




Comentarii (1)