Edo Competition tuneza Murcielago LP640
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lamborghini Murcialgo LP640 este un supercar care impresioneaza prin look si prin performantele motorului, de aceea un tuning pentru acest model ar parea inutil. Cu toate acestea, Edo Competiton a decis ca LP640 are nevoie de mici retusuri.
Tunerii germani au adus modificari ECU-ului, au montat noi filtre de aer si convertori catalitici, au echipat masina cu un sistem de control al valvelor si au imbunatatit sistemul de evacuare.
Noile modificari imbunatatesc performanta masinii si ii aduc in plus 23 de cai putere. Motorul V12 de 6.5 litri, dezvolta acum 663 de cai si un cuplu motor de 675 Nm la 5600 rpm, cu 15 Nm mai mult decat versiunea de baza. LP640 atinge acum 100 de km/h in doar 3.8 secunde si poate alerga cu pana la 348 Km/h.
La exterior, casa germana de tuning nu a adus mari modificari liniilor de design: un eleron nou si jantele vopsite sunt singurele detalii care diferentiaza masina de un model standard. La interior masina a fost echipata cu o camera video pentru mersul cu spatele iar insertiile de carbon nu lipsesc.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
UN AKIRA SUPRA was developed to participate in the BONNEVILLE NATIONAL SPEED TRIALS. JUN AKIRA SUPRA recorded top speed and exceeded 400km/h of the first target. Top speed was 249.292mph(401.20km/h). si toate astea cu benzina normala (in USA nu prea se foloseste cu cifra 98 ci doar 95) si o supra cautati si voi sa vedeti ce motor are.La fel ca si Skyline.Sa nu mai zic de HKS sau incercati si voi exvitermini.Sunt multi tuneri si in general cei japonezi sunt printre cei mai buni.Domnilor nu uitati ca in germania un ECU, costa destul de mult fatza de Japonia unde e ceva normal sa ai o masina supraalimentata.Legea gentilomilor impunea 280hp la iesirea din fabrica dar cu un turbo mai mare un ecu nou, niste tobe racing... faci destule