Estul, raiul pietei auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Marii producatori auto europeni s-au implicat foarte mult pe piata din Europa de Est, in ultimii ani. Forta de munca ieftina si facilitatile fiscale au facut posibil acest lucru.
Fitch Ratings, agentie de de evaluare financiara, a relatat ca majorarea productiei si vanzarilor de masini in Europa de Est este un fapt pozitiv.
Emmanuel Bulle, directorul Fitch Ratings, a declarat: ”Producatorii de autovehicule si-au accelerat miscarea catre Europa de Est pentru a beneficia de forta de munca ieftina si de posibilitatile de productie in crestere".
Dezvoltarea centrelor de productie din Europa de Est este consecinta unei piete care ofera o mana de munca ieftina si care a reusit sa devina una calificata in ultimii ani oferind in plus unele facilitati privind taxele si impozitele. Acest ultim fapt a oferit posibilitatea unor investitii importante.
In ultimii cinci ani, vestul continentului a pierdut circa 1,5 milioane de unitati de productie in defavoarea estului. Migratia marilor producatori catre estul Europei si dezvoltarea lor pe aceste piete a dus la o crestere a profilul de credit al Asociatiei Producatorilor de Echipamente Originale Europene.
Emmanuel Bulle, directorul Fitch Ratings, a declarat: ”Producatorii de autovehicule si-au accelerat miscarea catre Europa de Est pentru a beneficia de forta de munca ieftina si de posibilitatile de productie in crestere".
Dezvoltarea centrelor de productie din Europa de Est este consecinta unei piete care ofera o mana de munca ieftina si care a reusit sa devina una calificata in ultimii ani oferind in plus unele facilitati privind taxele si impozitele. Acest ultim fapt a oferit posibilitatea unor investitii importante.
In ultimii cinci ani, vestul continentului a pierdut circa 1,5 milioane de unitati de productie in defavoarea estului. Migratia marilor producatori catre estul Europei si dezvoltarea lor pe aceste piete a dus la o crestere a profilul de credit al Asociatiei Producatorilor de Echipamente Originale Europene.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)