Europenii incep sa deplanga pneurile run-flat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi pneurile run-flat ofera o multime de avantaje in raport cu cele clasice, cel mai important fiind legat de autonomia de rulare dupa o pana de cauciuc, acest tip de pneuri fiind capabil sa avanseze cu maximum 80 km/h pana la 150 de kilometri in cazul unei pene gratie flancurilor intarite, run-flat nu inseamna doar avantaje. Iar acest lucru este simtit pe pielea lor de clientii acestor modele, care incep sa se planga de faptul ca tot mai multe modele sunt produse in regim run-flat, fara a beneficea deci de clasica roata de rezerva.
In aceste conditii, avand in vedere durata de viata mai scurta a pneurilor run-flat, facturile ii sperie pe multi dintre clientii unor marci de prestigiu, ca BMW, Mercedes, Audi, Toyota sau Honda, care incearca sa isi doteze cat mai multe modele cu noua generatie de gume.
Printre nemultumirile acestora se numara faptul ca service-urile nu sunt capabile sa repare in timp util eventualele defectiuni care survin la nivelul pneurilor si ca acestea trebuie inlocuite in totalitate contra unor sume ridicate.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Zero dramă, 100% util

-
Dacia Bigster, pe lista finaliștilor pentru premiul Mașina Anului 2026 în Europa




Comentarii (1)