F1 cu ochi migdalati
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa variantele Las Vegas, India si Africa de Sud, Bernie Ecclestone si Max Mosley se pregatesc sa ia in calcul o alta destinatie exotica care s-ar putea sa devina gazda unui Mare Premiu de Formula 1: Singapore. Uitati de vechea Europa, care nu-i in stare sa organizeze cum trebuie o cursa si care nu permite publicitatea la tutun! Toate privirile se intorc acum spre regiunea Asiei de sud-est, unde legislatia este mai ingaduitoare, potentialul financiar este imens si spectatorii abia asteapta sa rupa tribunele.
Astfel, dupa Malaysia (1999) si China (2004), Singapore ar putea fi gazda unui Mare Premiu de Formula 1 incepand cu 2008. Avantajul statului asiatic este reprezentat de regulamentul care va intra in vigoare pese doi ani, care stipuleaza faptul ca un sezon poate programa 20 de curse (in sezonul in curs exista doar 18).
In aceste conditii, micuta insula-stat situata intre Indonezia si Malaysia are toate sansele sa ocupe unul din cele doua locuri libere. Lucru pe care-l stie si Mosley: “Daca infrastructura si aspectul financiar vor permite acest lucru, este foarte posibil ca Singapore sa primeasca organizarea unui Mare Premiu in 2008”.
Bernie se arata si el deschis acestei optiuni: “Imediat ce vom primi o propunere serioasa, o vom studia foarte serios, pentru a analiza posibilitatea desfasurarii unui Grand Prix in Singapore”. Surpriza vine insa de abia acum: este foarte posibil ca Singapore sa devina un Monaco asiatic, circuitul urmand a fi construit pe strazile orasului si, inevitabil, pe langa ocean.Nici celelalte optiuni nu sunt insa abandonate. Ba mai mult, pe langa cele patru destinatii exotice, posibila intrare a celor de la Hyundai in marele Circ s-ar putea solda cu introducerea in calendar a unui circuit coreean. In aceste conditii, ramane de vazut cate Mari Premii europene vom mai vedea in 2008.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Constructorul asiatic a publicat primele două imagini teaser cu noul EV6 facelift. Debutul pe piața din Coreea de Sud este programat pentru al doilea trimestru din 2024. (03.05)
-
Skoda a publicat primele schițe de design cu viitorul concept Enyaq RS Race. Potrivit reprezentanților mărcii, acesta nu va rămâne doar un studiu de design ci va evolua într-o mașină reală, destinată competițiilor electrice. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
Comentarii (0)