Fara dummie in crash-teste
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota si GM lucreaza la un proiect prin care realizarea testelor cu ajutorul manechinelor va fi inlocuita de un simulator computerizat mult mai performant.
Folosirea manechinelor in crash-teste ar putea deveni in curand istorie. Cei doi giganti auto care se lupta pentru suprematia la nivel mondial, Toyota si GM, s-au aliat in dezvoltarea unui sistem de monitorizare folosit pentru crash-teste. Sistemul prevede folosirea simularilor pe computer.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Skoda Enyaq iV și Volkswagen ID.4 au fost testate de Euro NCAP în cea de-a doua sesiune din 2021. Ambele modele electrice au fost recompensate cu 5 stele la testele de siguranță. (14.04)
-
Noile Dacia Sandero și Logan au primit două stele la testele de siguranță. Mașinile românești au fost evaluate la 4 stele din punct de vedere structural, însă sistemul automat de frânare în situații de urgență a viciat rezultatul final. (14.04)
-
Euro NCAP a publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de siguranță. Noile Dacia Sandero și Logan au primit doar 2 stele din partea organizației independente. (13.04)
-
OFICIAL: Noul Mercedes-Benz EQS - limuzina electrică are uși care se deschid singure și 770 de km autonomie
-
Ford a prezentat noul Evos: display uriaș de 43 inch și tehnologie de condus semi-autonom de nivel 2
-
Noul Nissan X-Trail: prima imagine și primele informații ale SUV-ului cu 7 locuri
-
Prima imagine a noului Volkswagen Polo facelift anunță o digitalizare extinsă
-
Industria auto, amenințată de o nouă criză: rezervele de cauciuc sunt din ce în ce mai scăzute
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)