Fara dummie in crash-teste
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Toyota si GM lucreaza la un proiect prin care realizarea testelor cu ajutorul manechinelor va fi inlocuita de un simulator computerizat mult mai performant.
Folosirea manechinelor in crash-teste ar putea deveni in curand istorie. Cei doi giganti auto care se lupta pentru suprematia la nivel mondial, Toyota si GM, s-au aliat in dezvoltarea unui sistem de monitorizare folosit pentru crash-teste. Sistemul prevede folosirea simularilor pe computer.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Avantajul unui astfel de sistem este ca ar da date despre efectul impactului asupra fiecarui pasager in parte, aflat in masina. De asemenea, aduce avantajul studierii a mai multe acrosaje din diverite perspective pentru a observa slabiciunile vehiculelor. Toyota lucreaza la dezvoltarea unui simulator pentru crash-teste din 2000, dar eforturile cumulate cu cei de la GM ar da un rezultat mai bun. Cei doi producatori se asteapta sa finalizeze proiectul in 2010.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat o rundă nouă de teste de siguranță cu 16 mașini noi. Dintre toate mașinile testate în această serie, 12 au obținut scorul maxim de 5 stele. Printre modelele supuse la noile teste de siguranță au fost Audi Q4 e-tron, Mini Aceman și Hyundai Ioniq 9 și BMW Seria 1. (08.09)
-
În intervalul ianuarie-august 2025, constructorul american de automobile a inițiat 104 rechemări în service, cel mai mult dintre toți producătorii. Ele au afectat peste două milioane de vehicule. (20.08)
-
Dacia și Renault recheamă în service mai mule modele dotate cu motorul hibrid de 1.6 litri. Campania de rechemare a fost inițiată din cauza unei potențiale probleme la cutiile de viteze montate pe mașinile cu acest motor. (07.08)
-
Noul BYD Seal 6 DM-i: model hibrid cu autonomie electrică de 105 kilometri și preț de 36.500 euro
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)