Ferrari vrea sa reduca lista de asteptare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Brand-ul Ferrari este asociat cu dorinta si exclusivitate, o combinatie care face ca majoritatea clientilor sa astepte pana la 18 luni livrarea modelului. Executivii de la Maranello cunosc aceasta problema si au crescut productia cu aproape 5% pentru a reduce lista de asteptare, in special pentru tari cu potential precum Spania si China.
Ferrari se va axa pe acoperirea cererilor din Spania si China, fara sa afecteze stocul destinat altor piete importante cum ar fi Japonia. Andrea Bozzoli, director comercial si de marketing al brand-ului italian, a declarat ca "piata spaniola va fi foarte importanta pentru viitorul Ferrari. Piata europeana este cea in care Ferrari va investi cel mai mult in anii care urmeaza".
In prezent Statele Unite ramane cea mai mare piata pentru Ferrari, urmata de Germania, Marea Britanie, Italia, Japonia, Elvetia si Franta. Anul trecut vanzarile Calutului Cabrat au totalizat 5.671 de exemplare, cea mai mare crestere fiind inregistrata in regiunea Asia-Pacific.
Pe viitor Ferrari intentioneaza sa mentina trendul ascendent al vanzarilor pe pietele deja consacrate dar sa si promoveze produsele sale pe piete adiacente. Pentru China, Ferrari va construi un nou centru tehnologic dotat cu o scoala de soferi profesionisti pentru noii clienti.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit austriecilor de la Red Bull Racing, hypercar-ul RB17 va debuta în vara acestui an, cu ocazia Festivalului Vitezei de la Goodwood. Va fi replicat în doar 50 de exemplare destinate exclusiv circuitului. (03.05)
-
Constructorul italian de automobile anunță că noua generație Ypsilon a intrat în producția de serie. În Italia, modelul are un preț de pornire de 24.900 de euro. (02.05)
-
Aston Martin a publicat o imagine sugestivă cu un nou motor V12. Din primele informații, acesta va dezvolta 835 de cai putere și 1000 Nm și va fi disponibil doar pentru anumite modele produse în serie limitată. (02.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
Comentarii (0)