Fiat vrea Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Epoca Sergio Marchionne la conducerea Fiat se dovedeste una prospera. Dupa ce grupul italian si-a revenit din criza acum intentioneaza sa preia prima pozitie pe piata europeana.
Fiat a lansat o strategie de piata care vizeaza cresterea vanzarilor cu 50% si dublarea profiturilor pana in 2010.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)