Fiat vrea Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Epoca Sergio Marchionne la conducerea Fiat se dovedeste una prospera. Dupa ce grupul italian si-a revenit din criza acum intentioneaza sa preia prima pozitie pe piata europeana.
Fiat a lansat o strategie de piata care vizeaza cresterea vanzarilor cu 50% si dublarea profiturilor pana in 2010.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)