Fiat vrea Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Epoca Sergio Marchionne la conducerea Fiat se dovedeste una prospera. Dupa ce grupul italian si-a revenit din criza acum intentioneaza sa preia prima pozitie pe piata europeana.
Fiat a lansat o strategie de piata care vizeaza cresterea vanzarilor cu 50% si dublarea profiturilor pana in 2010.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Fiat se afla in prezent intr-un proces de revenire initiat si condus de directorul executiv Sergio Marchionne, care a afirmat ca se va retrage de la conducere atunci cand compania isi va reveni financiar. Machionne a preluat conducerea in 2004, cand pierderile cele mai mari erau aduse de divizia europeana, circa un miliard de euro anual. Datorita modelului Punto, aceasta divizie a reusit sa inregistreze profit in 2006. Se poate afirma ca criza la terminat la Fiat iar acum compania pune in aplicare planul de expansiune. S-a decis ca tintele financiare sa urmareasca obtinerea unui profit anual cu 10% mai mare, adica 275 milioane de euro, bazandu-se pe cresterea vanzarilor modelelor foarte populare Panda si Grande Punto.
Pana la sfarsitul deceniului, se asteapta ca vanzarile grupului sa fie de 67 miliarde de euro comparativ cu 47 miliarde de euro inregistrate anul trecut. Din cauza pierderilor de 6 miliarde de euro suferite in trecut, Fiat a incetat sa mai fie cel mai mare producator de autoturisme din Europa, cazand pe locul sase in topul companiilor auto europene intr-un interval de 15 ani.
Fiat urmareste sa stapaneasca o cota de 11% din piata europeana fata de 8% cat detine in prezent.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)