Ford facuta K.O
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brandurile de lux ale companiei Ford au inregistrat pierderi semnificative in acest an. Principalele cauze sunt legate de calitatea modelelor scoase de aceste marci.
Problemele gigantului Ford nu se opresc doar la divizia americana. Marcile de lux detinute de Ford, Land Rover si Jaguar, au fost lovite de situatia in care se afla compania mama si au inregistrat pierderi inainte de impozitare de peste 590 milioane de dolari.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)