Ford facuta K.O
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brandurile de lux ale companiei Ford au inregistrat pierderi semnificative in acest an. Principalele cauze sunt legate de calitatea modelelor scoase de aceste marci.
Problemele gigantului Ford nu se opresc doar la divizia americana. Marcile de lux detinute de Ford, Land Rover si Jaguar, au fost lovite de situatia in care se afla compania mama si au inregistrat pierderi inainte de impozitare de peste 590 milioane de dolari.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna martie, potrivit unui nou clasament realizat de Dataforce. Este a 3-a lună consecutivă când modelul mărcii românești este în fruntea preferințelor europenilor. (30.04)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu 2.8% în Europa, în luna martie. În primul trimestru, piața auto europeană a avut o scădere minimă. (24.04)
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)