Ford facuta K.O
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Brandurile de lux ale companiei Ford au inregistrat pierderi semnificative in acest an. Principalele cauze sunt legate de calitatea modelelor scoase de aceste marci.
Problemele gigantului Ford nu se opresc doar la divizia americana. Marcile de lux detinute de Ford, Land Rover si Jaguar, au fost lovite de situatia in care se afla compania mama si au inregistrat pierderi inainte de impozitare de peste 590 milioane de dolari.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Problemele de calitate inregistrate la modelele Land Rover si Jaguar au contribuit semnificativ la pierderile totale consemnate de Premier Automotive Group (PAG), grup care cuprinde si marcile Volvo si Aston Martin. Rata de pierderi pentru PAG a crescut de cinci ori in acest an , fata de suma de 108 milioane dolari inregistrata anul trecut.
Alte cauze semnificative pentru aceste cifre dezastruoase sunt costurile legate de reparatii sau costurile publicitare. Alan Mullaly, noul CEO Ford, a declarat ca nu exclude vanzarea brandurilor aditionale.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)