Ford renunta la Jaguar?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Situatia financiara prin care trece Ford, determina compania sa ia o serie de masuri drastice. Una dintre acestea ar putea fi vanzarea marcii Jaguar.
Ford a angajat un expert pentru a studia posibilitatea vanzarii brandurilor neporformante.
Compania americana intentioneaza sa renunte la marcile neproductive din punctul de vedere al vanzarilor. Kenneth Leet, specialist in investitii bancare, va fi raspunzator direct in fata lui Bill Ford, CEO al companiei.
Mutarea celor de la Ford a survenit in urma rezultatelor vanzarilor din ultima perioada, cea mai mare lovitura pentru producatorul american fiind pierderea locului secund pe piata din SUA in fata celor de la Toyota.
Brandurile vizate pentru restructurare sau chiar vanzare sunt Jaguar, Volvo, Land Rover si Aston Martin. Dupa ultimele cifre de vanzari si dupa planurile de inchidere a unor fabrici, cei de la Ford studiaza ideea sa vanda Jaguar, datorita rezultatelor slabe in vanzari.
Compania americana intentioneaza sa renunte la marcile neproductive din punctul de vedere al vanzarilor. Kenneth Leet, specialist in investitii bancare, va fi raspunzator direct in fata lui Bill Ford, CEO al companiei.
Mutarea celor de la Ford a survenit in urma rezultatelor vanzarilor din ultima perioada, cea mai mare lovitura pentru producatorul american fiind pierderea locului secund pe piata din SUA in fata celor de la Toyota.
Brandurile vizate pentru restructurare sau chiar vanzare sunt Jaguar, Volvo, Land Rover si Aston Martin. Dupa ultimele cifre de vanzari si dupa planurile de inchidere a unor fabrici, cei de la Ford studiaza ideea sa vanda Jaguar, datorita rezultatelor slabe in vanzari.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026

-
BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)