Francezii ataca Germania

De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 14.09.2007
Renault si Citroen si-au stabilit ca prioritate o prezenta mult mai activa pe prima piata auto europeana.

Constructorii auto francezi vor sa se extinda pe piata auto europeana printr-o prezenta mai agresiva pe cea mai importanta piata auto a continentului, Germania.

Renault si Citroen  au lansat strategii de marketing prin care vor sa dobandeasca o cota de piata mai mare in Germania. Cei de la Renault mizeaza pe noul model Laguna, care a fost conceput si desenat special pentru tipologia clientilor germani.

Citroen incearca la randulul lor sa atace pe segmentul modelelor de lux, prin intermediul modelului C6, care are menirea de a mai rupe din piata impartita intre Mercedes, Audi si BMW.

Cele doua marci, Renault si Citroen au anuntat ca pentru ele este esential sa aiba o cota mai mare din piata germana pentru a supravietui in lumea auto.

Comentarii (17)

  • "Renault si Citroen au lansat strategii de marketing [...]"
    Mai bine ar imbunatati fiabilitatea modelelor decat sa se cheltuie resursele pe campanii de marketing. Citroen are o sansa daca se apuca de facut masini mai durabile, Renault nu prea mai are ce cauta pe pietele superdezvoltate cum este Germania.
    0 0
  • prudentul
    "...Renault nu prea mai are ce cauta pe pietele superdezvoltate cum este Germania."

    Stii care a fost, la inceputul anilor '90, cea mai vanduta masina de import in Germania ? Renault 19. Asta a fost atunci...
    0 0
  • da
    Stim cu totii ca francezii fac masini frumoase si bune ! Renault , Peugeot , Citroen. Le doresc succes pe toata linia !
    0 0
  • fotbal
    succes
    pentru "Zoho" ...ma citeste presa auto sa vezi in ultimi ani care a fost cea mai vanduta marca straina in germania ...Renault ..si dute prin germania sa vezi cate masini renault vezi pe stazi ...modele ca Renault clio si megane au o cota de vanzari foarte mare.
    0 0
  • renault
    Vanzarile Renault in occident sunt inca la cote mari cum spuneti voi, dar se afla in scadere, iar ritmul scaderii se va mentine sau se va accentua atat timp cat imaginea Renault va fi asociata cu "low-cost", "dacia", "mahindra", "romania", "india", "turcia", "LOW QUALITY" etc.
    Strategia actuala a celor de la Renault se bazeaza pe "low-cost" si asta nu prinde prea bine la nemti, mai ales ca intetinerea nu e chiar "low-cost" cum spun ei.
    0 0
  • go
    foarte bine.
    atat renault cat si citroen sunt doi constructori cu renume care la ora actuala produc masini din ce in ce mai bune.
    0 0
  • laurro
    pt. Alex
    cred numai tu stii chestia cu "francezii fac masini frumoase si bune"!! de frumoase nu zic nu,dar de bune...hai sa fim seriosi! toti stiu cat de fiabile sunt. de fapt asa se reflecta in scadere pretului lor in timp, la o eventuala revanzare, in comparatie cu cele germane, spre exemplu. si asta nu numai la noi, ci peste tot. poti verifica pe toate site-urile de vanzari auto din europa, daca nu crezi sau ma consideri rautacios. cred ca situatia asta se datoreaza si faptului ca le produc prin diverse tari, nu spun care, pt a obtine preturi mai mici. dar pierd la calitate. dar pana vor junge la nivelul germanilor, mai e cale lunga !! de fapt toata lumea are ceva cu Germania asta in materie de autotursme !! "prietenii stiu de ce".....
    0 0
  • am si eu o masina franceza!!!
    ... doar atat vreau sa spun: "neamtul e neamt", niciodata nu se vor zgarcii cu brandurile lor ( tehnologia invechita o dau la altii !! vezi Skoda, Seat, etc )in schimb francezii si italienii, ieftine si de calitate indoielnica... dar cand vor ceva de calitate reusesc... UITATI-va la gama de sus !!!
    0 0
  • florin
    Masini
    1.Peugeot = masini frumoase(design pininfarina),cel mai bun motor diesel(HDI)care se gaseste si la Bmw,Mini,Land Rover,Jaguar,Mazda,Citroen,Volvo si Ford;
    2.Citroen = masini frumoase,intotdeauna diferite de restu,cea mai tare suspensie si motorul HDi;
    3.Renault = cel mai bun raport calitate pret,motoare bune.Este cea mai slaba firma frantuzeasca dar se pare ca revin prin intermediul noului laguna.
    Chestia cu neamtul e neamt era valabila cand se fabrica bot de cal sau cobra dar in ziua de azi totul e comercial,fabricantii isi scot banii din piese,iar la 5 ani inlocuiesc modelul.
    Oricum orice masina straina nu e facuta pentru drumurile din Romania care sunt mai rau ca alea din Africa,iar majoritatea masinilor care vin la noi sunt cele pe care le refuza Occidentu.
    0 0
  • Opinii....
    Pentru Florin:

    Nu stiu de unde ai scos gogomania cu BMW, Mini, Land etc motorizate de Peugeot. Dar este dreptul tau de opinie, chiar daca aberezi! Bafta in viata!

    Pentru "ceilalti" sustinatori ai marcilor franceze:

    Parcurg Germania lunar, pe Autobahn si nu prea vad ce scrieti voi aici; sau nu prea ma uit eu pe benzile I si II pe unde se taraie mambo-jambourile fabricate prin Coreea, Africa de Sud, Turcia sau India .... Oricum, indiferent de sustinerea voastra morala, francezii nu sunt ingrijorati degeaba. O fi Renault inventatorul masinii, dar asta se intampla in mileniul trecut!
    0 0
  • florin
    Pt BMW
    Mai informeaza-te sa vezi k PSA(Peugeot-Citroen)este in colaborare cu BMW si au produs impreuna motorul anului,iar cum mini este detinut de bmw s-a anuntat k va fi echipat cu motoare hdi.Iar de Land Rover informeaza-te sa vezi k ultimul model are motorul de 3 litri ce echipeaza Peugeot 407.Asa k inainte sa vb informeaza-te!Si iti multumesc la fel pt urare!
    0 0
  • florin
    Pt BMW
    Am uitat de celelalte k poate nici de alea nu stii.Din moment de Peugeot concepe motoare impreuna si cu Ford,au pus si pe Jaguar motorul de 2,7 V6 hdi,pe Volvo cel de 1,6 iar pe Land cel de 3,0 pt k daca nu stiai firmele pe care ti le-am enumerat apartin brandului Ford,iar in cazul Citroen,Pejoul a cumparat cu mult timp in urma firma,ca prin urmare sunt produse in totalitate de ei.Acum ai inteles?
    0 0
  • pt Florin
    Mai lasa aberatiile, nu toata lumea foloseste tehnologie Peugeot. Uite ce scrie un site serios despre motorul 2.7 V6 HDI: "It is the only diesel engine used in PSA passenger vehicles that was not designed or built by them. This particular engine was designed by Ford at their Dunton and Whitley research centres, and is built in Dagenham, England."

    Colaborarea cu BMW se rezuma la un motor de 1.6l folosit de Mini. Modelele BMW inca nu au folosit niciodata tehnologie Peugeot.

    Oricum nu nivelul tehnologic si de performanta este problema constructorilor francezi, ci FIABILITATEA.
    0 0
  • Mercedes
    despre masini
    In primul rand k fiabilitatea constructorilor francezi a crescut mult,iar asa cum a spus si Florin mai sus in ziua de azi masinile nu mai sunt fiabile cum erau inainte indiferent de nationalitatea constructorilor poate doar japonezele de la Honda sunt ceva mai fiabile decat restu marcilor si chestia asta am vazut-o si intr-un top.Oricum Renault este marca importatoare nr.1 in Germania(mach 1),este cea mai vanduta.Uitati-va sa vedeti Renault Alpina care la noi nici nu exista si cati bani costa si este o masina veche,pacat k in ultimul timp au lansat numai modele mici si ieftine,ce masina era Safranul sau 25 dar se pare k isi revin prin intermediul noului Laguna care din cte am vazut si am citit este foarte calitativa.
    0 0
  • Dumitru
    Pentru Zoho
    Esti chiar convins ca si nemtii, in general, au aceeasi atitudine dispretuitoare si superioara fata de tot ce e francez, asa cum ai tu?

    Si inca ceva: poate nu am inteles eu bine, dar tu sustii faptul ca asocierea Renault cu Romania dauneaza imaginii Renault in Germania? Poti sa detaliezi un pic subiectul ? Eu nu stiam ca nemtii dispretuiesc Romania...
    0 0
  • pt Dumitru
    Nu am o atitudine dispretuitoare fata de tot ce e francez (nu stiu de unde ai scos asta). Faptul ca masinile frantuzesti sufera din cauza fiabilitatii e o realitate, chiar daca multi o neaga din orgoliu. Faptul ca vanzarile modelelor Renault in occident sunt in scadere e deasemenea o realitate (rezulta din statistici si s-a scris si pe Automarket). Imi plac unele masini frantuzesti, dar stim cu totii ca devalorizarea lor rapida se datoreaza fiabilitatii scazute.

    Nu am spus ca nemtii dispretuiesc Romania (nici pe asta nu stiu de unde ai scos-o), dar cu siguranta nu au incredere in produsele "made in Romania". Odata cu investitiile in Turcia, Romania si India, imaginea Renault s-a asociat de la sine cu produsele fabricate aici, produse avand un pret scazut si o calitate de asemenea scazuta. Profilul cumparatorului german e diferit de al cumparatorului roman (in mod justificat, datorita posibilitatilor financiare) si deci e normal ca o anumita imagine de marca sa nu fie castigatoare pe ambele piete. Nu e vorba aici de dispret, ci de alegerea unui produs mai bun sau mai putin bun in functie de necesitati, posibilitati si alte criterii.
    0 0
  • mercedes
    de accord cu florin si dumitru
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru