Francezii ataca Germania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault si Citroen si-au stabilit ca prioritate o prezenta mult mai activa pe prima piata auto europeana.
Constructorii auto francezi vor sa se extinda pe piata auto europeana printr-o prezenta mai agresiva pe cea mai importanta piata auto a continentului, Germania.
Renault si Citroen au lansat strategii de marketing prin care vor sa dobandeasca o cota de piata mai mare in Germania. Cei de la Renault mizeaza pe noul model Laguna, care a fost conceput si desenat special pentru tipologia clientilor germani.
Citroen incearca la randulul lor sa atace pe segmentul modelelor de lux, prin intermediul modelului C6, care are menirea de a mai rupe din piata impartita intre Mercedes, Audi si BMW.
Cele doua marci, Renault si Citroen au anuntat ca pentru ele este esential sa aiba o cota mai mare din piata germana pentru a supravietui in lumea auto.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Stii care a fost, la inceputul anilor '90, cea mai vanduta masina de import in Germania ? Renault 19. Asta a fost atunci...
Strategia actuala a celor de la Renault se bazeaza pe "low-cost" si asta nu prinde prea bine la nemti, mai ales ca intetinerea nu e chiar "low-cost" cum spun ei.
atat renault cat si citroen sunt doi constructori cu renume care la ora actuala produc masini din ce in ce mai bune.
2.Citroen = masini frumoase,intotdeauna diferite de restu,cea mai tare suspensie si motorul HDi;
3.Renault = cel mai bun raport calitate pret,motoare bune.Este cea mai slaba firma frantuzeasca dar se pare ca revin prin intermediul noului laguna.
Chestia cu neamtul e neamt era valabila cand se fabrica bot de cal sau cobra dar in ziua de azi totul e comercial,fabricantii isi scot banii din piese,iar la 5 ani inlocuiesc modelul.
Oricum orice masina straina nu e facuta pentru drumurile din Romania care sunt mai rau ca alea din Africa,iar majoritatea masinilor care vin la noi sunt cele pe care le refuza Occidentu.
Nu stiu de unde ai scos gogomania cu BMW, Mini, Land etc motorizate de Peugeot. Dar este dreptul tau de opinie, chiar daca aberezi! Bafta in viata!
Pentru "ceilalti" sustinatori ai marcilor franceze:
Parcurg Germania lunar, pe Autobahn si nu prea vad ce scrieti voi aici; sau nu prea ma uit eu pe benzile I si II pe unde se taraie mambo-jambourile fabricate prin Coreea, Africa de Sud, Turcia sau India .... Oricum, indiferent de sustinerea voastra morala, francezii nu sunt ingrijorati degeaba. O fi Renault inventatorul masinii, dar asta se intampla in mileniul trecut!
Colaborarea cu BMW se rezuma la un motor de 1.6l folosit de Mini. Modelele BMW inca nu au folosit niciodata tehnologie Peugeot.
Oricum nu nivelul tehnologic si de performanta este problema constructorilor francezi, ci FIABILITATEA.
Si inca ceva: poate nu am inteles eu bine, dar tu sustii faptul ca asocierea Renault cu Romania dauneaza imaginii Renault in Germania? Poti sa detaliezi un pic subiectul ? Eu nu stiam ca nemtii dispretuiesc Romania...
Nu am spus ca nemtii dispretuiesc Romania (nici pe asta nu stiu de unde ai scos-o), dar cu siguranta nu au incredere in produsele "made in Romania". Odata cu investitiile in Turcia, Romania si India, imaginea Renault s-a asociat de la sine cu produsele fabricate aici, produse avand un pret scazut si o calitate de asemenea scazuta. Profilul cumparatorului german e diferit de al cumparatorului roman (in mod justificat, datorita posibilitatilor financiare) si deci e normal ca o anumita imagine de marca sa nu fie castigatoare pe ambele piete. Nu e vorba aici de dispret, ci de alegerea unui produs mai bun sau mai putin bun in functie de necesitati, posibilitati si alte criterii.