Salonul Auto de la Geneva 2013

GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european

Publicat Marti, 05.03.2013
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 6
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 1
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 2
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 3
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 4
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 5
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 6
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 7
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 8
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 9
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 10
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 11
GENEVA 2013 LIVE: Nissan Note este noul jucător din segmentul B european - Poza 12
Nissan are unul dintre cele mai interesante standuri de la ediția din acest an a Salonului Auto de la Geneva. Iar vedeta incontestabilă este noul model Note, cel mai nou jucător în segmentul B european.

Nissan a reușit să creeze o atmoseferă foarte plăcută în standul său ornat în alb de la Salonul Auto de la Geneva. La jumătatea zilei, conferința Nissan a strâns suficientă lume pentru ca să nu mai încapă nimeni în fața standului. Iar pentru prezentarea premierei, Nissan a adus pe scenă o parte din lucrătorii de la uzina din Sunderland, acolo unde se asamblează noul Note.

Note este un model de la care Nissan are așteptări mari, el urmând să intre în luptă directă cu concurența extrem de puternică din segmentul B european. La o primă privire, noul Note este mult mai atractiv față de modelul pe care îl înlocuiește. Deși a păstrat silueta de monovolum mic, Note este acum un automobil de clasă mică complet. Și vrea o felie din piața dominată acum de modele ca Ford Fiesta, Volkswagen Polo sau Opel Corsa. Pentru a-și face loc vine cu o serie de dotări inovative pentru acest segment, cum ar fi Safety Shield, un pachet complet de sisteme pentru securitate, ce include inclusiv Around View Monitor, o dotare specifică modelelor Nissan ce folosește patru camere pentru a simula vederea de sus a automobilului.

Detalii complete despre noul model de segment B produs de Nissan și un set oficial de fotografii găsiți AICI.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.


Comentarii (6)

  • Note concureaza cu fiesta si corsa? intra-adevar e de segment B, dar fiesta, corsa, polo sunt subcompacte, pe cand note e rival pentru b-max, venga, un monovolum sau mpv de segment B. nu mi se pare bine documentat in articol pozitionarea lui pe piata. In plus, Note nu e un jucator nou, e un jucator vechi cu o versiune noua.
    6 3
  • mircea
    @eee
    Tocmai asta e schimbarea. Nissan a remodelat Note şi vechiul monovolum de segment B se transformă într-un hatchback de segment B care se ia la harţă cu Fiesta, Polo şi celelalte nume din segment. Nissan are acum trei modele în clasa subcompactă (Micra - low end, entry level - Note - hatch şi Juke - crossover) şi fiecare are rivalii săi bine definiţi.
    6 1
  • Multumesc de lamuriri Mircea, nu am inteles eu bine atunci.
    3 0
  • Un model extrem de fiabil insa romanii inca nu vad de ochelarii de cal; VVVVV....VAG..
    7 1
  • e adevarat ca romanii sunt fani vag dar si nissan are masini tot mai urate.. probabil designerii le fac doar pentru ei... micra e masina urata cu spume, nici nu te poti uita la ea, daca as primi-o gratis nu as putea s-o conduc
    1 5
  • @xd
    Ce sa-ti povestesc ! Ok, am inteles esti fan VAG. Dar acum o sa-ti spun un adevar care o sa doara.
    Diferenta care conteaza e ca pe fiecare segment Nissan are modele cu personalitate diferita. Desi pe VAG nu deranjeaza, Nissan considera ca politica papusilor Matrioska e absolut jignitoare pentru clientii sai. Si bine face!
    Luand in calcul ca Nissan nu-i o marca europeana, ci una japoneza, eu zic ca nivelul de popularitate e mare si in continua crestere. Au dovedit ca pot scoate masini bune ce devin hituri instant. Qashqai, Juke sau X-Trail stau marturie. Leaf 100% electric, e deasemenea cea mai vanduta masina de genul ei in lume.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru