GM castiga din deprecierea dolarului
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
GM exporta tot mai multe unitati fapt care ii aduce castiguri sporite pe fondul deprecierii dolarului.
Rick Wagoner, CEO-ul GM, a declarat ca deprecierea dolarului american este benefica exporturilor de autoturisme. Prospat revenit in top, GM a inregistrat vanzari cu 4% mai mari in trimestrul al treilea.
Principalele puncte unde GM a reusit sa inregistreza vanzari exceptionale su fost pietele cu cea mai mare rata de dezvolrae din lume, India si China. Circa 70% din masinile vandute in China provin de pe platformele Daewoo din Coreea.
GM a revenit pe primul loc la nivel mondial dupa cifrele noua luni de activitate in 2007.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Boeing are comenzi pana peste cap din acest motiv. Pana si Air France a renuntat sa mai astepte pt marele Airbus A380 si a pus comenzi pt Boeing 747 avand un pret mai realist si fiind un produs sigur.
Un alt mare avantaj este investitia straina care este intr-un ritm de crestere continuu. Foarte multe firme straine isi deschid centre de productie/r&d in SUA deoarece este mai ieftin si astfel aduc capital si creeaza servicii. Ford, GM si Chrysler si-au marit prezenta pe piata mondiala unde preturile sunt mai ridicate decat acasa si implicit si profiturile.
Tarile folositoare de euro platesc nedorit o penalizare a unei monezi supraevaluate din motive de orgoliu. O penalizare pe spinarea populatiei prin impozite si taxe excesiv de ridicate in comparatie cu restul lumi.
Sunt tare curios cand Banca Europeana is va calca orgoliul in picioare si vor lasa euro sa coboare. Deja firma Airbus a contractat 50% din A380 in SUA pe acest motiv si pe motiv de capacitate de productie.