GM tinteste 1 milion de unitati in China
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
General Motors anticipeaza ca va depasi in premiera in acest an nivelul de un milion de vehicule vandute in China. "Consideram ca avem mari sanse sa depasim pentru prima oara un milion de unitati, pe o piata unde vanzarile anuale totale se ridica la circa 8,5 milioane de unitati'', a declarat vicepresedintele GM Asia Pacific, Nick Reilly.
GM a comercializat anul trecut 876.747 de vehicule pe piata chineza, unde face investitii anuale de circa un miliard de dolari si lanseaza noi modele."Concurenta extrem de intensa din China continua sa afecteze marjele de profit, in conditiile in care producatorii de automobile sunt nevoiti sa reduca preturile", a spus Reilly. El a estimat ca pretul automobilelor vandute in China va scadea anul viitor cu 4-5%, comparativ cu declinul de circa 7% consemnat in 2007.
Reilly a mai spus ca GM va majora si productia din India, la 220.000 de vehicule pe an, pana in trimestrul al treilea al anului 2008.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna martie, potrivit unui nou clasament realizat de Dataforce. Este a 3-a lună consecutivă când modelul mărcii românești este în fruntea preferințelor europenilor. (30.04)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu 2.8% în Europa, în luna martie. În primul trimestru, piața auto europeană a avut o scădere minimă. (24.04)
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (0)