Gradul de satisfactie al clientilor auto in SUA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Un studiu efectuat de Universitatea din Michigan a aratat ca gradul de satisfactie al clientilor de autoturisme noi a crescut in ultimul an in Statele Unite ale Americii.
Cercetarile au relevat ca gradul de satisfactie a crescut cu 1,2% in 2007, ajungand la cifra record de 82%. Studiul a adunat date de la peste 11 mii de persoane care si-au cumparat masini noi in ultimii trei ani, iar principala parte a chestionarului se lega de modul in care ii multumeste automobilul achizitionat in raport cu asteptarile lor.
In ceea ce priveste marcile auto, pe primul loc a fost pozitionat Lexus cu un punctaj de 87 din 100 maxim. Marca nipona de lux a fost urmata de BMW, Buick, Cadillac, Lincoln si Mercury, toate cu un punctaj de 86. Surprinzator, primul producator auto mondial, Toyota, s-a aflat in scadere in acest an. Cea mai slab vazuta marca a fost Chrysler cu un punctaj de 75.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
-
Consiliul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, în urma aprobării anterioare ale acestora de către Parlamentul European. Aceasta este ultima etapă a procestului decizional de a adopta noile norme de poluare. (15.04)
-
Mercedes-Benz aniversează 130 de ani de când a fost lansat Benz Motor-Velocipede, prima mașină din lume care a fost produsă în serie. Un exemplar al acestui model a fost restaurat recent. (05.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (0)