Grupul VW o duce bine
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
							Grupul Volkswagen a inregistrat cifre financiare aflate intr-o crestere semnificativa in primele noua luni ale anului, consolizandu-si pozitia la nivel global.
						
							
																												
																                         
							
	
							
														
								Primele noua luni ale anului 2006 au fost foarte bune pentru constructorul german Volkswagen. Rezultatele financiare arata o crestere semnificativa a vanzarilor respectiv veniturilor companiei. 
Cresterea vanzarilor trece de cifra de 10% ajungand la un numar de 4,3 milioane de unitati vandute. Veniturile au crescut cu 11%, in timp ce profitul operational pentru produse speciale a crescut, de asemenea, cu 62 procente, pana la 3 miliarde de euro.
Chiar daca concurenta pentru Volkswagen s-a intarit serios in ultimul an, noile modele lansate de producator au fost foarte bine vandute si au reprezentat principala cauza a cresterii la nivel global. Principalele atu-uri ale grupului Volkswagen au fost evidentiate de ascensiunea marcii Skoda si profitabilitatea constanta inregistrata de Audi. De asemenea, divizia Volkswagen Autovehicule Comerciale a inregistrat o crestere imensa ajungand la 41 milioane euro profit operational, fata de doar un million inregistrat anul trecut. Punctele mai slabe, cum ar fi marca Seat au intrat intr-un process de redresare.
                      Cresterea vanzarilor trece de cifra de 10% ajungand la un numar de 4,3 milioane de unitati vandute. Veniturile au crescut cu 11%, in timp ce profitul operational pentru produse speciale a crescut, de asemenea, cu 62 procente, pana la 3 miliarde de euro.
Chiar daca concurenta pentru Volkswagen s-a intarit serios in ultimul an, noile modele lansate de producator au fost foarte bine vandute si au reprezentat principala cauza a cresterii la nivel global. Principalele atu-uri ale grupului Volkswagen au fost evidentiate de ascensiunea marcii Skoda si profitabilitatea constanta inregistrata de Audi. De asemenea, divizia Volkswagen Autovehicule Comerciale a inregistrat o crestere imensa ajungand la 41 milioane euro profit operational, fata de doar un million inregistrat anul trecut. Punctele mai slabe, cum ar fi marca Seat au intrat intr-un process de redresare.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
    Ultimele stiri din Economic
- 
                        
                        Dacia a înregistrat o creștere foarte mare a vânzărilor de mașini cu motoare hibride în ultimele 9 luni. Mai exact, marca de la Mioveni se poate lăuda cu o creștere de 170% a vânzărilor de mașini hibride. (23.10)
- 
                        
                        Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
- 
                        
                        Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
- 
                
                    Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium 
- 
                
                    Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin 
- 
                
                    Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40 
- 
                
                    Noul Omoda 4 a debutat oficial: lansarea pe piață programată în 2026 
- 
                
                    BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni 
			Intrebari & Raspunsuri
			Close
			
		
		
					Inchide notificarea pentru 
					
						 
						 
						 
					
				
			 
												 
        



Comentarii (0)