Guvernul va sprijini Ford la Craiova

De Robert Gherghe
Publicat Miercuri, 18.07.2007
Privatizarea Automobile Craiova va fi mai importanta din punct de vedere economic decat vanzarea BCR.

Privatizarea companiei Automobile Craiova va reprezenta, probabil, din punct de vedere economic, mai mult decat vanzarea Bancii Comerciale Romane (BCR), iar Guvernul va sprijini planurile de investitii ale Ford, daca aceasta va prelua uzina din Craiova, a declarat premierul Tariceanu.

"Cerinta principala este cea a realizarii unui proiect industrial de anvergura. Prin aceasta privatizare urmarim, in principal, efectele economice pe care le poate genera o astfel de intreprindere. Nu suntem focalizati atat de mult pe pretul de vanzare al pachetului de actiuni, pentru ca o astfel de achizitie presupune un efort investitional extrem de important", a spus Tariceanu.

Premierul a aratat ca isi doreste foarte mult realizarea unui parteneriat cu Ford, in care ambele parti sa aiba de castigat, si a precizat ca Guvernul va acorda "tot sprijinul" in cazul in care se va incheia o astfel de intelegere. El a apreciat ca oferta tehnica prezentata de Ford este una consistenta, aratand ca investitorul american si-a propus sa realizeze in Romania doua modele de automobile produse exclusiv in tara, cu tehnologii moderne.

"Analizand oferta tehnica, pot spune ca este o buna baza de negocieri, care sa permita consecinte economice favorabile.

Va pot spune ca in contractul de privatizare va fi trecuta punerea in conformitate cu normele europene a locatiei de la Craiova, care nu respecta in acest moment normele de mediu", a declarat presei Tariceanu.

Oferta tehnica prezentata de compania americana Ford pentru preluarea Automobile Craiova corespunde cerintelor formulate de statul roman prin caietul de sarcini, a declarat premierul Calin Popescu Tariceanu, afirmand ca isi doreste ca negocierile sa se incheie pana la 1 septembrie.

Comentarii (7)

  • Sa speram ca iese ceva bun ca din 1950 tot asteptam sa vina americanii...
    0 0
  • Opaaaa!
    Gata tata, de-acum am doua variante: ori ma rog la Mosh Karaciunyi ori imi strang bani din alocatie ca sa-mi iau si eu Flogan de Craiova, sau cum s-o numi el.. Fordcit? Am niscai rugaminti la producatori, manca-v-ash ochii: sa nu mai faca masina cu delcoul jos ca sa ramana lacustra si de la tasnistoarele de spalat parbrizul, sa poata fi montat clasicul dress de dama Lycra de la Adesgo in caz de rupere a curelei de distributie si fara carburator bicorp, ca m-am saturat sa desfund jiglere si sa stau apoi sa vad daca bat tancul la consum sau numa' gipu (am avut 40 la suta consum cu un club 11 tl, marfa, nu?).

    Eh, mesajul a fost mai mult de pamflet, sper sa vedem si noi Fordeo de Craiova sau ceva frumos si pentru noi, ca ne-am cam saturat sa atarnam la mila strainilor cu taxe, ieftineli, promotii.. pentru o masina de c***t.. tot consumabil e, dai acum un ban si peste 3 ani nu-l mai ai. deh..
    (Sau poate ca Volvo sau Rover o sa fie asamblate aci? Olele, muica...vazusi dracia dreacu..pai ce vorba-i asta, n-auzisi ce zise?)
    0 0
  • bussamente
    nume ford craiova
    propun:Fordolt.......eventual cu coviltir !
    0 0
  • cristi
    nume masina
    cra-ford cum ar suna? si sa fie toate negre?
    0 0
  • oltean bre
    masina noastra cea de toate zilele
    no buna ziua sa va fie, in craiova anului 2007, cu 80% matiz cielo si cea mai ramas din espero...tare mias dorii sa vad un ford model inspirat dupa modeo sau ceva mai deosebit niste utilitare ford sau niste autobuze ford in locul celor deja duse si moarte resuscitate in fiecare an, o masina care sa fie buna din punct de vedere pret/calitate si sa ramana doar pentru noi, adica fabricata si conceputa pentru drumurile noastre, cu suspensii si amortizoare sport sau de ceva mai deosebit..cat priveste aerodinamica...la ce drumuri avem...mai bine ar faceo tzapana...si foarte simplista in ceea ce priveste electronica de pe ea...si in ultimu rand, sasi instaleze service-uri peste tot sa nu le mai trimitem la asa-zisii specialisti, k deacolo majoritatea masinilor se cam strica, toti dam vina pe fabricant...etc... ce mai sa fie o masina mai spre un modeo ranforsat din toate ungherele, sau eu stiu al model si daca vin sa faca masini, sa dea drumu si la o linie de productie de autoutilitare k ar face bine pt cei care inca mai vad autobuze depe timpu lui ceasca...sa stiti ca in craiova inca mai merg vechiturile alea...chiar si cele aduse din polonia sau cehoslovacia...bine asa cum ii zicea atunci...si daca nu ma credeti, chiar din gara de nord craiova, va puteti urca intrun luxos autobuz...din 1900 toamna, cu aer conditionat de la fumul debitat de motor si renumitele suspensii pneumatice pe osie. nu mai simitit nimic dupa o cursa...nici spate nici cap...coborati nauci din autobuz...Calatorie placuta...:))
    0 0
  • laurro
    !!
    Succes Ford !! Sper ca oltenii sa nu ne faca, si sa se faca de ras !! Poate vine bunastarea si emanciparea si in Oltenia, odata cu Ford. Ar fi timpul !!
    0 0
  • Catre mistocari
    Pentru cei care habar nu au care era modelul original al OLCITULUI va amintesc ca in original pozitia delcoului nu era asa de jos! schimbarea a fost produsa de "geniile ingineresti" din Romania! Pamflet?... totusi, hai sa ne multumim ca mai vine o firma adevarata in Romania sa investeasca! FORD este o garantie, nu un cuptor arab de paine sau producator de curele resapate! FORD este o traditie, este ISTORIE, si inca ceva, este si VIITOR!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru