Hyundai vrea propriul rival pentru Audi TT
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Salonul Auto de la Sydney a fost un bun prilej pentru noi declaratii din partea constructorilor auto. De aceasta data a fost randul coreenilor de la Hyundai care au luat cuvantul prin intermediul lui Rapahael Bretecher, manager general al departamentului de design european.
Bretecher a declarat ca doreste sa creeze un model iconic care sa fie identificat cu brandul coreean, insa planurile sale nu se intersecteaza cu cele ale companiei, Hyundai axandu-se in acest moment pe profit. Bretecher a dat ca exemplu sportivul Audi TT care inglobeaza intreaga filosofie de design a constructorului din Ingolstadt. Singura problema cu care se confrunta designerul coreenilor este acceptul conducerii de a construi un asemenea model.
Bretecher si-a exprimat si dorinta de a crea un look uniformizat, global pentru toate modelele Hyundai. Pentru a sustine aceasta afirmatie, Bretecher a oferit ca exemplu conceptul Veloster, un exercitiu de design care ar putea defini o viitoare linie pentru modelele Hyundai.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată




Legea evolutiei.
Hyundai sa cotat dpdv calitativ mult deasupra la Audi, MBZ sau BMW.
Europeni trebuie sa mai lase performantele deoparte ca benzina e scumpa si sa invete sa faca masini fiabile si la preturi reale ca altfel le dau asiatici bataie la fund.