India, viitorul lui GM
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In ultima perioada atentia lumii auto s-a indreptat spre China, piata cu cea mai mare rata de dezvoltare la nivel mondial. Tot mai multe investitii ale producatorilor auto s-au indreptat spre Orientul Indepartat.
General Motors, primul producator al lumii, a luat recent in considerare o alta piata emergenta aflata intr-un ritm foarte mare de crestere. India, tara cu peste 1 miliard de locuitori, trece printr-un proces de dezvoltare masiva in sectorul auto. Rick Wagoner, CEO GM, a declarat ca este important pentru compania pe care o conduce sa se axeze pe o piata ca India pentru viitor.
„Pentru acest an vanzarile de pe piata auto sunt asteptate sa atinga cifra de 70 milioane de unitati, iar principala crestere, circa 70%, este adusa de zona Asiei”, a declarat boss-ul GM.
Wagoner a salutat intentiile Primului Ministru indian, Manmohan Singh, de a spori relatiile economice intre tara sa si SUA.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia a avut parte de o creștere a vânzărilor cu peste 3% pe piața europeană în primul trimestru. Totodată, înmatriculările de mașini noi în Europa au crescut cu aproape 5% în primele 3 luni. (19.04)
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW a încheiat primul trimestru din 2024 în fața rivalilor de la Mercedes-Benz. Până în acest moment, Audi nu a dezvăluit cifrele de vânzări din Q1. (12.04)
-
BMW a anunțat oficial că a atins borna de un milion de mașini electrice vândute de la momentul lansării modelului i3, primul model electric de serie al mărcii. Totodată, grupul bavarez a anunțat o creștere a vânzărilor la nivel mondial în primul trimestru. (10.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Comentarii (0)