JCB interesata de Jaguar
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intentia Ford de a vinde Jaguar si Land Rover si-a gasit un potential cumparator. Dupa doborarea recordului de viteza la categoria diesel, patronul JCB doreste sa cumpere Jaguar.
Sir Anthony Bamford, propietarul companiei JCB, care recent, prin prototipul Diselmax, a reusit sa doboare recordul de viteza pentru un diesel, si-a anuntat intentia de cumpara Jaguar, marca detinuta actualmente de Grupul Ford.
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru



Comentarii (0)