JCB interesata de Jaguar
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Intentia Ford de a vinde Jaguar si Land Rover si-a gasit un potential cumparator. Dupa doborarea recordului de viteza la categoria diesel, patronul JCB doreste sa cumpere Jaguar.
Sir Anthony Bamford, propietarul companiei JCB, care recent, prin prototipul Diselmax, a reusit sa doboare recordul de viteza pentru un diesel, si-a anuntat intentia de cumpara Jaguar, marca detinuta actualmente de Grupul Ford.
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul francez Michelin își închide o fabrică din Polonia, pentru a muta producția în România. (22.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, chinezii de la Dongfeng sunt în tratative cu autoritățile italiene pentru a construi mașini cu zero emisii în această țară. (17.04)
-
Potrivit celor mai recente informații, Jaguar Land Rover ar putea utiliza platforma de mașini cu zero emisii a chinezilor de la Chery. Informația nu a fost confirmată de vreun oficial al mărcii asiatice. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)