JCB interesata de Jaguar
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intentia Ford de a vinde Jaguar si Land Rover si-a gasit un potential cumparator. Dupa doborarea recordului de viteza la categoria diesel, patronul JCB doreste sa cumpere Jaguar.
Sir Anthony Bamford, propietarul companiei JCB, care recent, prin prototipul Diselmax, a reusit sa doboare recordul de viteza pentru un diesel, si-a anuntat intentia de cumpara Jaguar, marca detinuta actualmente de Grupul Ford.
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)