JCB interesata de Jaguar
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Intentia Ford de a vinde Jaguar si Land Rover si-a gasit un potential cumparator. Dupa doborarea recordului de viteza la categoria diesel, patronul JCB doreste sa cumpere Jaguar.
Sir Anthony Bamford, propietarul companiei JCB, care recent, prin prototipul Diselmax, a reusit sa doboare recordul de viteza pentru un diesel, si-a anuntat intentia de cumpara Jaguar, marca detinuta actualmente de Grupul Ford.
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Principalul impediment al real;izarii tranzactiei este faptul ca Ford ar dori sa vanda Jaguar la pachet cu Land Rover, in conditile in care Sir Anthony Bamford s-a declarat interesat doar de marca Jaguar. Boss-ul JCB a declarat:” Daca imi vand mie Jaguar, atunci Ford poate scoate o gramada de bani prin vanzarea Land Rover”.
Vanzarea celor doua marci impreuna nu ar fi profitabila datorita situatiei de la Jaguar. Anthony Bamford crede ca pentru revitalizarea Jaguar este nevoie de gasirea unei “solutii britanice”.
In cazul realizarii unei astfel de tranzactii, JCB ar ramane o companie separata. JCB construieste anual 45.000 de vehicule si are un profit estimat la circa 160 milioane de euro. Propietarul JCB a mai spus ca situatia de la Jaguar se datoreaza si administrarii comune cu Land Rover, fiind nevoie de o conducere axata doar pe un singur jucator.
Un prim pas al tranzactiei dinspre Ford catre JCB a fost trecerea lui Matthew Taylor de la Land Rover la JCB. O alta idee a boss-ului JCB este de a readuce marca Jaguar in lumea curselor .
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Gata hibernarea
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)