Masinile albe isi pierd din valoare la revanzare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Potrivit unor experti in evaluarea masinilor second-hand, masinile albe au tendinta de a fi mai greu de vandut si isi pierd mai repede din valoare in comparatie cu cele vopsite in alte culori.
Expertii de la EurotaxGlass considera ca albul se potriveste cel mai bine pentru masinile din segmentul de lux, cu kit-uri de caroserie sport si jante mari din aliaj. Spre exemplu, un Audi A4 S-Line alb se va vinde usor pe piata masinilor second-hand, in timp ce o versiune alba a unui A4 standard valoreaza mai putin decat o masina identica,dar in alta culoare.
Masini din segmentul premium si de lux cum ar fi Audi RS4, Audi R8, BMW M3, Porsche 911 GT3 si Porsche Cayman sunt foarte populare in alb. Din pacate pentru proprietarii altor masini de lux, alb-ul ar putea fi o alegere neinspirata.
Pe masura ce acestea se inmultesc si devin din ce in ce mai comune, masinile albe isi vor pierde foarte mult din valoare.
Via | AutoCar
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero rămâne în topul vânzărilor europene și după ultimele 11 luni ale lui 2025. În această perioadă, modelul de la Mioveni și-a găsit aproape 226.000 de clienți noi. (19.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Revoluția electrică




Comentarii (0)