Salonul Auto de la Geneva 2016

Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP

Publicat Vineri, 15.01.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 1
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Mic, decapotabil şi puternic: noul Mini John Cooper Works Cabriolet are 231 CP - Poza 2
Noul Mini John Cooper Works Cabriolet a fost lansat pe piaţă cu cel mai puternic motor disponibil în gama, care ajunge la 231 CP şi consumă 5.9 litri/100 kilometri în varianta cu transmisie automată.

Esential 231 de cai putere are motorul disponibil pe noul Mini John Cooper Works Cabriolet
242 km/h este viteza maximă pe care o prinde Mini John Cooper Works Cabriolet
Ştim că suntem în plin sezon de iarnă, însă asta nu înseamnă că nu ne putem gândi deja la zilele însorite de vară. Noua generaţie MINI John Cooper Works Cabriolet va fi cu siguranţă una dintre atracţii, mai ales că beneficiază de un design tipic, diferit de cel întâlnit pe Mini Cabriolet.

Astfel, bara faţă dispune acum de prize largi, bara spate şi pragurile laterale au primit de asemenea un tratament special, în timp ce grila radiatorului, semnalizatoarele laterale şi hayonul au fost îmbogăţite cu sigla John Cooper Works. La rândul său, portbagajul a fost mărit şi ajunge la o capacitate de 215 litri când acoperişul este închis şi de 160 de litri atunci când conduci maşina ca decapotabilă.

Şi pentru că tot am adus vorba despre acest aspect, merită să mentioonam că acoperişul este realizat din material textil şi se deschide şi închide integral electric într-un interval de 18 secunde la viteze de până la 30 km/h.

Urmareste Automarket
La interior se remarcă volanul îmbrăcat în piele cu butoane multifuncţionale şi clapete de schimbare a vitezelor în combinaţie cu transmisia sport Steptronic cu şase viteze, schimbător de viteze sau levier selector, iar telefonul poate fi conectat la maşină şi utilizat pentru aplicaţii precum Deezer, TuneIn sau GoPro.

Din punct de vedere tehnic, principala atracţie a noii generaţii este cel mai puternic motor disponibil pe un model Mini.

Unitatea de 2 litri în patru cilindri are 231 de cai putere, cu 20 mai mulţi decât în cazul generaţiei precedente, iar cuplul ajunge la 320 Nm. Transmisia manuală are şase trepte, însă opţional poţi alege transmisia Steptronic, disponibilă de asemenea cu şase rapoarte.

Noul model de clasă mică este capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.6 secunde, varianta cu transmisie Steptronic fiind chiar uşor mai rapidă (6.5 secunde). Viteza maximă este de 242 km/h, în timp ce consumul mediu mixt ajunge la 6.5 litri/100 kilometri pentru versiunea standard si 5.9 litri/100 kilometri pentru cea cu cutie Steptronic, potrivit datelor oficiale.

În echiparea standard întâlnim frâne Brembo, jante John Cooper Works de 17 inch din aliaj şi funcţii precum Dynamic Stability Control (DSC / controlul dinamic al stabilităţii), DTC (Dynamic Traction Control / controlul dinamic al tracţiunii), EDLC (Electronic Differential Lock Control / controlul electronic al diferenţialului) şi Performance Control.


Comentarii (2)

  • Sunt fan MINI, trebuie sa recunosc. Dar sunt ale naibii de scumpe :) ...... Nu mersi ! Am trecut peste nivelul de ''hipster'' . Cu 46k euro, gasesti alternative mai bune. Cum ar fi Juke Nismo RS , o masina pe care am testat-o si care mi-a placut foarte mult. Pretul > 26k euro cu cutie manuala .
    4 5
  • 6,5 l la suta ,vise
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru