Mini: "Nu ne temem de concurenţa modelelor Audi A1 şi Alfa Romeo MiTo"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Anul acesta a marcat o concurenţă puternică pe segmentul dominat autoritar de MINI. Rând pe rând, Audi şi Alfa Romeo şi-au exprimat dorinţa de a obţine o felie din segmentul britanicilor, cu modelele A1 şi MiTo. Deşi toţi s-au grăbit să anunţe că Mini ar putea să-şi vadă puse în pericol proiecţiile financiare pentru următorii ani, britanicii au ţinut cu tot dinadinsul să infirme speculaţiile.
David Woolcott, preşedintele diviziei australiene Mini, a susţinut zilele trecute că vânzările companiei nu sunt ameninţate de modelele Audi A1 şi Alfa Romeo MiTo, deşi recunoaşte faptul că cele două modele reprezintă rivali serioşi şi competitivi.
Woolcott a ţinut să precizeze şi că, spre deosebire de concurenţă, Mini se poate baza pe o serie de atuuri, considerate trăsături definitorii: o gamă largă de versiuni şi modele, comportamentul pe şosea asemănător unui cart, pentru versiunile superioare, şi factorul emoţional în jurul căruia sunt construite modelele.
Chiar şi numai această ultimă caracteristică poate înclina hotărâtor balanţa în favoarea lui Mini.via | autoblog
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Revoluția electrică

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro




Comentarii (3)