Monovologan break
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi toata lumea se astepta ca Dacia sa prezinte la Geneva o versiune break a lui Logan, constructorul roman a pus la cale o mare si placuta surpriza. Dacia Logan Steppe Concept este primul prototip prezentat vreodata de o marca romaneasca la un salon auto international si reprezinta un mix placut intre un monovolum spatios si un break autentic. Cel mai important aspect este faptul ca Logan Steppe arata bine, mult mai bine decat in fotografiile generate pe computer pe care presa din toata lumea le-a publicat in ultimele doua saptamani. Este adevarat, e vorba de un concept care prefigureaza o noua versiune de caroserie Logan, insa pastrarea a cat mai multe dintre caracteristicile lui Steppe nu ar fi decat un avantaj pentru Dacia.
Principalele schimbari exterioare (exceptand partea posterioara adaptata acum unei versiuni diferite de caroserie) vizeaza bandourile de plastic aplicate pe portiere si spoilerul de dimensiuni mari. Acesta este prevazut cu un scut de metal si cu faruri de ceata, noul model fiind astfel adus – din punctul de vedere al aspectului exterior - foarte aproape de un SUV compact.
Cel putin in partea frontala.Pentru ca este vorba de un concept, cei de la Dacia si Renault si-au permis sa experimenteze la interior: pe langa materialele din piele, tetierele scaunelor din fata gazduiesc doua monitoare. In plus, pe interiorul uneia dintre cele doua usi posterioare a fost integrat un sistem video interesant. Amanunte deloc proprii unei masini care si-a inceput cariera si a devenit celebra datorita conexiunii cu mirajul sumei de 5000 de euro.
Logan Steppe se bazeaza pe ideea de masina practica, constructorul incercand sa asimileze noul concept ideii de munte. Astfel, bancheta posterioara gazduieste numeroase spatii de depozitare, putand fi, de asemenea, rabatata in functie de gusturile si nevoile celor care practica activitati proprii anotimpului rece. “Aspectul si modul in care au fost tratate materialele amintesc de atmosfera sporturilor de iarna”, a afirmat, in legatura cu acest aspect, Kenneth Melville, directorul de design pentru gama internationala de modele Renault.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Constructorul asiatic a publicat primele două imagini teaser cu noul EV6 facelift. Debutul pe piața din Coreea de Sud este programat pentru al doilea trimestru din 2024. (03.05)
-
Skoda a publicat primele schițe de design cu viitorul concept Enyaq RS Race. Potrivit reprezentanților mărcii, acesta nu va rămâne doar un studiu de design ci va evolua într-o mașină reală, destinată competițiilor electrice. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Acesta este noul Ferrari 12Cilindri: succesorul lui 812 are un motor V12 pur
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- Am văzut pe viu noul Renault Symbioz: 5 lucruri esențiale
- PREMIERĂ: Ne-am întâlnit cu noul Audi Q6 e-tron. Iată 5 lucruri pe care le-am aflat!
Comentarii (0)