Comentarii (28)

  • bataie de joc
    Iata noua sigla Citroen
    Iata noua sigla Citroen reclama gratis mai multa
    1 0
  • daca e sa o luam asa atunci mai mult de 75% din stirile astea is reclama gratuita ;)
    desi poate iau bani baietii
    0 0
  • mircea
    @all
    Pura informatie. Citroen si-a schimbat sigla.

    Niciun articol aparut pe Automarket vreodata nu a facut realizat contracost. Daca va fi cazul vreodata, va fi vizibil ditai cuvantul "advertorial".

    Multumesc.
    0 0
  • Logo
    Schimbarea unui logo, a identitatii unei marci este ceva important, nu se intampla de doua ori pe an. Ma asteptam sa gasesc ceva mai multe informatii, ce reprezinta evolutia, ce vor sa comunice. Din pacate doar o analiza extrem de profunda a redactorului - este aproape identica cu cea veche. pacat ca sunt tratate asa superficial astfel de momente. ma unge la suflet ca nu stiu ce propulsor hdi va fi si pe mini sau 207. Meserie te halesc.
    0 0
  • mircea
    @Johny
    Articolul era in lucru. Toate elementele cerute de dumneavoastra au aparut ulterior in text.

    Aveti perfecta dreptate, schimbarile afecteaza Citroen foarte adanc, asa cum se vede. Sper ca sunteti multumit de completari.

    Mircea Mester
    1 0
  • Citroen face pasi mari...se va transforma intr-o marca de mare succes. Designul este tipic frantuzesc, te incanta pur si simplu.
    1 0
  • gfdgdf
    Mie imi place noul logo. Schimbarile sunt minore dar esentiale. Este o sigla mult mai moderna, care "curge", iar integrarea cu grila fata este geniala. Citronel a pornit pe un drum bun cu noul C5 (sau a revenit, as putea spune) si sper sa o continue, pentru ca designul si calitatea frantuzeasca trebuie sa aiba un reprezentant. Renault si Peugeot se pare ca nu sunt capabile.

    PS. Complimentele vin de la un fan "die hard" Opel
    1 0
  • Mircea T
    doar atat?
    sincer ma asteptam la un logototal nou, complet diferit. Acesta nu e decat un "face-lift" usor al vechiului logo. Din pacate, Citroen nu a avut curajul sa faca un pas mai mare decat o usoara restilizare.Pacat, pentru ca la cat tam tam s-a facut pe tot globul, au scos o semi pacaleala pentru mine destul de enervanta, mai ales ca, cautam zilnic pe 70-80 de site-uri sa vad daca este vreun teaser, vreo veste...pacat de Citroen
    0 0
  • renasterea
    Aceasta marca va renaste foarte curand "din propria cenusa", si vor revenii in gama premium asa cum erau in anii '70.
    0 0
  • Dumitru
    E mult !
    Spre deosebire de unele opinii exprimate mai sus, eu consider ca modificarea siglei este nu doar reusita, ci si destul de profunda. Mai bine spus, nu cred ca era posibil sa transformi mai mult sigla Citroen, care este una din cele mai simple si usor de recunoscut din lumea auto. Daca Mercedes ar anunta ca isi modernizeaza sigla, nimeni nu s-ar astepta ca versiunea noua sa arate altfel decat o stea in trei colturi in interiorul unui cerc...
    1 1
  • hollandman
    chiar !!!
    e doar putin luata la polizor ,nimic spectaculos
    0 1
  • Dumitru are dreptate
    @mircea T ...cum poti crede ca o firma de talia lui Citroen si-ar schimba logo-ul total, integral? E vorba de istorie, traditie de o anumita imagine care este in memoria colectiva de 90 ANI. E pur si simplu mai batrana de cat noi. Au facut ceva rusinos pana acum incat sa-si ascunda identitatea? Dimpotriva, schimbarea in cazurile astea inseamna evolutie (luata putin la polizor dupa cum observa hollandman) in nici un caz modificare. Designul viitor va integra noua sigla cum nu se mai poate mai bine. Dar cred ca imi racesc gura inutil....
    1 0
  • Legat de reclame
    Serios, nici un articol nu a aparut in care faceati reclama, asa-i?

    Dar cand am primit in newsletter un mail doar despre noua lancia delta, nu avea nici un link spre articole de la voi cum a fost? App, nu scria nici ca-i reclama....

    Dar pot da un exemplu si mai bun: cand ati mers la salonul auto de la Paris ( Drumul spre Paris: C4 Picasso a ajuns acasa!) si in fiecare episod povesteati de extraordinara masina Citroen Picasso, nici aia nu era reclama? Pana si in titlul articolului ziceati de C4.

    Daca nu era reclama, cui ii pasa cu ce masina mergeati acolo? Puteati merge si cu trenul....

    Multe magarii mai faceti pentru bani, din pacate pe unele nici nu vreti sa le recunoasteti.

    Astept raspuns.
    0 0
  • mircea
    @Tibi
    Daca ar fi asa cum spui, ar insemna ca fiecare test drive aparut aici este publicitate, ca fiecare articol despre faptul ca se lanseaza un anumit model e publicitate iar fiecare aparitie al numelui unei marci este de asemenea publicitate.

    Newsletterul despre care vorbesti nu era un articol redactional de pe Automarket. Incearca sa faci diferenta.

    Ceea ce am facut cu C4 Picasso (si nu numai) in drumul spre Paris se numeste Road Trip si este un test drive extins pe mai multe parti. Am vorbit atat de partile bune, cat si de cele rele. Din punctul de vedere al genurilor jurnalistice, acele materiale pot intra la "reportaj".

    Si acum tine-te bine: toate materialele aparute astazi despre Citroen in absolut TOATE publicatiile lumii sunt, nu-i asa, reclama. Si fiecare jurnalist din lume care a scris despre noua sigla Citroen si despre noile linii de comunicare sunt, nu-i asa, platiti. In plus, daca nu am fi scris despre noua imagine a marcii Citroen ati fi afirmat, nu-i asa, ca suntem idioti si ca am omis o stire foarte importanta. Sau ca au dat-o altii inaintea noastra.

    Natura cititorului roman este extrem de carcotasa. Probabil ca uneori e bine sa analizati bine lucrurile inainte sa le scoateti fara logica pe gura. Stai sa vezi reclame azi :)
    0 0
  • Florin
    Iar tigaile astea "Made in France"? Astea sunt masini? Pana si coreenii i-au luat de mult. Reclama pt. Tariceanu.
    0 1
  • lucian
    aceste principii sunt de la Renault scurse
    Aceste principii sunt intalnite in reteaua Renault de cel putin 2 ani, se pare ca s-au scurs
    0 1
  • balanel
    despre noua gama DS
    Ma intreb daca noile modele DS vor avea suspensie hidropneumatica. Acesta este specificul marcii Citroen, si in special al modelului DS. Tot acesta este si motivul pentru care presedintele De Gaulle a scapat la acel atentat: masina si-a putut continua drumul datorita suspensiei.
    @Florin: asa este, sa nu-ti ie vreodata altceva decat BMW. Daca te-ai urca intr-o masina frantuzeasca, ai murdari-o.

    Astept cu nerabdate sa vad pe viu noua zeita de la Citroen.
    0 0
  • Nu te supara mestere,dar miroase a reclama de la o posta!
    0 1
  • mircea
    @ursus
    Fii atent aici la reclame astazi:

    WCF: http://www.worldcarfans.com/9090205.017/official-citroen-presents-new-logo--brand-identity-strategy-to-dealers

    LBA: http://www.leblogauto.com/2009/02/premieres-photos-de-la-citroen-ds3.html

    GlobalMotors: http://www.globalmotors.net/citroen-ds3-concept-images-and-first-details-revealed/

    Si mai sunt, dar am muuulta treaba :)
    0 0
  • Amiable
    E mai cracanata! :)
    Sigla e mai cracanata! Era mai buna vechea sigla! Mai viguroasa!
    Parca sunt doua bumeranguri.
    Poate sugera :
    -"Tot la noi te intorci!" sau
    -"Masini retrase pt defecte tehnice!"
    :)
    0 1
  • @johny
    la unii se poate spune ca se schimba si de 2x pe an sigla-vezi cazul celor de la fiat- in 5 ani au avut 3 sigle(ultima chiar este reusita)
    0 0
  • Vlase Radu
    Multi carcotasi
    Ca toti romanii, ne pricepem la toate: incepand de la cum ar trebui ecologizata Romania pana la cum ar trebui pus votul pentru cercetarea lui Nastase in Parlament. Tot asa, si aici vad o gramada de carcoteli cum ca ar fi publicitate. Fratilor, este vorba despre schimbarea orientarii, strategiei unui constructor auto. De ce nu s-a comentat la fel si cand a fost stirea despre Honda, care incepand cu ultimul model Accord a intrat intr-o noua era: premium. Despre ce ati vrea sa scrie? Despre cat e kg de ceapa in piata? Sau despre ce transplanturi au mai facut medicii? Nu sunt fan Citroen, de fapt nici nu imi prea plac masinile frantuzesti, dar intre a citi o stire fiindca vrei sa te informezi si a citi o stire pentru a comenta este mare diferenta. Am vazut foarte multe comentarii care sunt postate doar de dragul de a critica. Oricum, tot nemultumiti veti ramane toti carcotasii, indiferent de stire.
    Revenind la articol, schimbarea imaginii cred ca era necesara pentru Citroen...cred ca se aflau intr-un con de umbra, din care nici chiar raliurile nu au reusit sa ii scoata prea mult. Le urez succes si masini cat mai faine.
    1 0
  • schimbare? in ce in nimic
    Ca la orice alte masini frantuzesti penibile atit ca design cit si ca performante, se face reclama sa vinda razgindeanu motocicleanu, la suprapret ruginiturile acestea sub pretextul protejarii industriei autohtone decedate de mult.
    Iar la revista niste lachei onesti care nuuuuuuuuu fac reclama. De ce va scuzati de aceea va acuzati mai tare... asta a spus-o tot un frantuzoi de-al vostru, mare prieten al Romaniei.
    cit despre jalnica publicatie ...
    bleah penibilitati
    logan cu design de toyota corola doar aberatii
    0 1
  • nikuhd
    O tentativa de schimbare
    Personal cred ca si multi alti cititori cred ca Citroen incearca cumva cumva sa mai scoata capu la suprafata pentru ca haideti sa fim seriosi domneste o umbra peste marca asta si inntotdeauna a domnit , poate tentativa asta de schimbare inspre premium o sa le aduca un plus fata de situatia in care se afla dar cu siguranta nesemnificativ pt cel putin 5 ani de acum innainte greu va reusi sa schimbe perceptia potentialilor clienti care nu o considera nici mai mult nici mai putin decat o masina frantuzeasca care se stie arata bine dar se strica la greu si te omoara facturile de la service , e adevarat calitativ citroen e peste peugeot si renault dar degeaba , cand ai o cota de piata d in anul 2008 in care totusi cel putin primele 8 luni piata auto a mers struna , o cota de piata atat de mica , e evident ca citroen e nesemnificativ pt piata din Romania , puteti consulta APIA nici macar nu se regaseste in nici un grafic de nici un fel in afara de utilitare citroen in graficele comparative de orice fel face parte din "alte marci" asa ca f greu va iesi din situatia asta ,......in umbra va mai fi multa vreme...
    0 0
  • zvonistika
    pfiuuuu
    bine ca nu au facut sigla in stil de tirbuson... ca se asorta cu desfaca-bere din romania =))

    vive la france !
    0 0
  • cârcotaÅŸi
    În Romania Citroen nu reprezintă un mare competitor pe piaţa auto (noi avem Skoda), dar în Spania sau Italia, de exemplu unde nu se uita nimeni la Skoda sau Seat este o marcă auto căutată. Oricum, la capitolul confort, Citroenul bate bavarezele, iar mai nou, cu noile motorizări BMW, cu noua politică pre-vânzare şi post-vânzare (pe care sper să o pună în aplicare şi la noi, învingând astfel mentalitatea românului "lasă mă să merge aşa") şi cu trecerea la clasa premium (noul C5 este doar mănuşa aruncată concurenţei), această marcă ăşi va recăpăta locul binemeritat în industria auto. Cînd Citroenul făcea inovaţie în industria auto, germanii făceau maşina populară.
    0 0
  • Architrion
    Ce-or cauta pe site ?
    Nu inteleg ce cauta pe site, la o stire despre Citroen, unii ca "verzele" de mai sus ?! I-a obligat cineva sa citeasca stirea? I-a obligat cineva sa mearga cu Citroen? Mie chiar imi place ca nu sunt multi utilizatori de masini Citroen in Romania (mai ales modelul pe care il detin). Nu mi-ar place ca orice "varza" sa detina un automobil Citroen!
    1 0
  • Călătoru’
    Vin din viitor: Multe din comentarii au îmbătrânit întocmai ca laptele.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru