Parada VW Bulli&Beetle la Bucuresti
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa petrecerea de la Hanovra de la inceputul lunii octombrie, Bucurestiul a aniversat si el cei 60 de ani de existenta a legendarului "Bulli", Volkswagen Transporter T1. Evenimentul a avut loc in aceasta sambata iar celebrelor Bulli li s-au alaturat si multe Beetle-uri, celebrele "broscute” germane.
Punctul de intalnire al convoiului "Bulli & Beetle" l-a reprezentat Piata Constitutiei. Parada s-a desfasurat pe traseul Piata Unirii - Bulevardul Magheru - Piata Romana - Piata Victoriei - Piata Aviatorilor - Piata Charles de Gaulle - Arcul de Triumf - Casa Presei Libere - Arcul de Triumf - Piata Charles de Gaulle - Aurel Vlaicu, destinatia finala fiind Pipera – showroom-ul Porsche Bucuresti Nord. Aici au avut loc mai multe concursuri pe durata intregii zile. Cei aproximativ 100 de participanti veniti cu 35 de masini s-au intrecut la "Bowling cu roata de rezerva", la "Pushdrag" (concurs de “viteza” cu doua masini Beetle) si la "Poligon" (pe o sarma cu foarte multe curbe participantii au strabatut distanta respectiva fara sa atinga sarma).
Cel mai vechi Volkswagen Beetle prezent la parada este fabricat in 1958, fiind si unul dintre cele mai bine restaurate, iar cel mai vechi Transporter Bulli este un T1 din anul 1966. Participantii au sosit la Bucuresti din toate colturile tarii: Timisoara, Cluj-Napoca, Miercurea Ciuc, Targoviste si Craiova. Printre raritatile prezente sambata la eveniment s-au aflat si doua automobile Karmann-Ghia, dintre care unul decapotabil.
Acum 60 de ani, Ben Pon, ca importator olandez Volkswagen, a facut o simpla schita, exprimand viziunea sa asupra unui vehicul comercial menit sa usureze transportarea materialelor grele. Acest vehicul a stat la baza conceptului pentru “Bulli”, devenit in timp simbolul generatiei flower power, exprimand un adevarat stil de viata.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
În prima lună din 2025, uzina Ford Otosan de la Craiova a produs cu 5.6% mai multe vehicule, comparativ cu aceeași lună din 2024. Uzina din Bănie are o capacitate maximă, anuală, de 272.000 de unități. (12.02)
-
Constructorul german de automobile anunță că ediția specială Corsa YES poate fi comandată și în România. Prețurile încept de la 20.250 de euro, iar clienții pot opta și pentru o versiune electrică. (12.02)
-
Dacia Spring a atins borna de 20.000 de exemplare vândute în România de la momentul lansării. Primul model electric al mărcii deține 30% din vânzările de mașini electrice în țara noastră. (11.02)
-
Taxa auto se întoarce. Ar putea intra în vigoare de la 1 ianuarie 2026
-
Volkswagen va lansa 9 modele noi până în 2027
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
FOTOSPION: Imagini noi cu viitorul Mercedes-Benz Clasa C facelift
-
Efectele Schengen: România economisește 53 de milioane de euro și reduce 95.000 tone de CO2 anual
Comentarii (0)