Parada VW Bulli&Beetle la Bucuresti
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa petrecerea de la Hanovra de la inceputul lunii octombrie, Bucurestiul a aniversat si el cei 60 de ani de existenta a legendarului "Bulli", Volkswagen Transporter T1. Evenimentul a avut loc in aceasta sambata iar celebrelor Bulli li s-au alaturat si multe Beetle-uri, celebrele "broscute” germane.
Punctul de intalnire al convoiului "Bulli & Beetle" l-a reprezentat Piata Constitutiei. Parada s-a desfasurat pe traseul Piata Unirii - Bulevardul Magheru - Piata Romana - Piata Victoriei - Piata Aviatorilor - Piata Charles de Gaulle - Arcul de Triumf - Casa Presei Libere - Arcul de Triumf - Piata Charles de Gaulle - Aurel Vlaicu, destinatia finala fiind Pipera – showroom-ul Porsche Bucuresti Nord. Aici au avut loc mai multe concursuri pe durata intregii zile. Cei aproximativ 100 de participanti veniti cu 35 de masini s-au intrecut la "Bowling cu roata de rezerva", la "Pushdrag" (concurs de “viteza” cu doua masini Beetle) si la "Poligon" (pe o sarma cu foarte multe curbe participantii au strabatut distanta respectiva fara sa atinga sarma).
Cel mai vechi Volkswagen Beetle prezent la parada este fabricat in 1958, fiind si unul dintre cele mai bine restaurate, iar cel mai vechi Transporter Bulli este un T1 din anul 1966. Participantii au sosit la Bucuresti din toate colturile tarii: Timisoara, Cluj-Napoca, Miercurea Ciuc, Targoviste si Craiova. Printre raritatile prezente sambata la eveniment s-au aflat si doua automobile Karmann-Ghia, dintre care unul decapotabil.
Acum 60 de ani, Ben Pon, ca importator olandez Volkswagen, a facut o simpla schita, exprimand viziunea sa asupra unui vehicul comercial menit sa usureze transportarea materialelor grele. Acest vehicul a stat la baza conceptului pentru “Bulli”, devenit in timp simbolul generatiei flower power, exprimand un adevarat stil de viata.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (26.06)
-
Divizia BMW din România a recreat o fotografie din 1937, cu legendarul model 328, la Statuia Aviatorilor din București. La ședința foto a participat și conceptul 328 Hommage. (23.06)
-
Administrația Fondului de Mediu a suspendat programul Rabla 2025. Instituția va relua programul odată ce va fi format noul guvern al României. (18.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)