Piata anvelopelor va stagna in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Piata romaneasca a anvelopelor auto va stagna in acest an la circa doua milioane de unitati, vanzarile urmand sa creasca in perioada 2008-2010 cu 5-10% pe an, a declarat directorul comercial al Michelin Romania, Cedric Benoit, citat de Mediafax.
"Anul 2007 este unul de tranzitie, vanzarile fiind similare cu cele din 2006. Pentru intervalul 2008-2010, apreciez ca piata va avansa cu 5-10% anual, ca urmare a cresterii puterii de cumparare a romanilor, reflectata in achizitia de autovehicule noi si in inlocuierea masinilor vechi", a afirmat Benoit.
Din totalul vanzarilor, anvelopele de iarna acopera circa 35-40%, iar segmenul premium 25-30% din total. Michelin detine in Romania, potrivit propriilor estimari, o cota de piata de 20%, iar vanzarile grupului vor avansa pana in 2010 de doua ori mai repede decat piata.
Compania a lansat o noua gama de anvelope de iarna, destinate berlinelor din clasa medie si superiora, precum si vehiculelor puternice. Conform producatorului, anvelopele au mai multe lamele si o compozitie noua a cauciucului, fata de modelele anterioare, care asigura o franare pe distante cu pana la 2,8 metri mai mici.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Renault 5 E-Tech este acum disponibil și în echiparea de bază Five. Cea mai accesibilă versiune a modelului electric propune un preț de pornire de 24.900 euro cu TVA în România. (01.07)
-
Potrivit celor mai recente date, provenite de la Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), în luna mai au fost asamblate, la noi în țară, 51.194 de vehicule, cu 20.12% mai multe decât în mai 2024. Chiar și așa, uzina Dacia de la Mioveni a înregistrat scăderi. (26.06)
-
Divizia BMW din România a recreat o fotografie din 1937, cu legendarul model 328, la Statuia Aviatorilor din București. La ședința foto a participat și conceptul 328 Hommage. (23.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Comentarii (0)