Piata auto a crescut in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Anul 2006 a fost unul bun pentru piata auto europeana, cresterea generala inregistrata situandu-se la 3,6%.
Perioada mai putin fasta a pietii auto europene in asamblu se pare ca luat sfarsit. Vanzarile de automobile au inregistrat cresteri in primele zece luni ale anului, astfel incat, se poate spune ca curba descendenta inregistrata in ultimii ani a luat sfarsit.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (04.06)
-
Câțiva oficiali anonimi din partea Mercedes-Benz au recunoscut că noua versiune electrică a Clasei G este un eșec comercial. Potrivit unei publicații germane, vânzările acestei versiuni sunt foarte mici, fiind vândute sub 1500 de exemplare până la finalul lui aprilie. (03.06)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au avut o ușoară scădere în luna aprilie. O scădere mică a vânzărilor a fost înregistrată și în primele 4 luni ale acestui an. (27.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)