Piata auto a crescut in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Anul 2006 a fost unul bun pentru piata auto europeana, cresterea generala inregistrata situandu-se la 3,6%.
Perioada mai putin fasta a pietii auto europene in asamblu se pare ca luat sfarsit. Vanzarile de automobile au inregistrat cresteri in primele zece luni ale anului, astfel incat, se poate spune ca curba descendenta inregistrata in ultimii ani a luat sfarsit.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Lansarile de noi modele la inceputul anului a ajutat companii ca Toyota, Fiat sau Peugeot-Citroen sa inregistreze cresteri semnificative ale vanzarilor. Vanzarile de pe piata auto au crescut cu 3,6% comparativ cu 2005.
In 2006 numarul de automobile noi a crescut ajungand la 13 milioane de unitati. Analizele economice arata ca rezultatele bune ale vanzarilor sunt determinate de lansarea de noi modele. Toyota a avut succes cu RAV4 si Yaris, Fiat cu Grande Punto, Peugeot cu noul 207.
Un criteriu foarte important pentru evolutia unui segment de piata al intregii economii este rata somajului. La nivel european aceasta a ramas neschimbata, fiind la cel mai scazut nivel din ultimii cinci ani, 7,8%. Rapoartele Comisiei Europene arata ca increderea in economie a populatiei din Uniunea Europeana a crescut datorita scaderii pretului la petrol, lucru care a determinat cresterea puterii de cumparare atat pentru consumatori cat si pentru companii. Campanii promotionale duse de marile companii auto in diferite tari europene au reprezentat inca un criteriu pentru sporirea vanzarilor.
In urma rezultatelor financiare inregistrate Fiat a ajuns sa detina 7,5% din piata europeana, Toyota a ajuns la 5,7%, vanzarile Peugeot au fost cu 7,1% mai mari in octombrie, iar Volkswagen a inregistrat vanzari cu 4% mai mult in 2006. Cea mai puternica crestere a vanzarilor pe tari a fost inregistrata in Franta.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Dacia anunță motorizări noi pentru Duster și Bigster: 150 CP și 4x4 cu transmisie automată
-
Noua Honda Prelude este aici: motor hibrid de 200 CP
-
Porsche reinventează alimentarea cu energie electrică: prin inducție, fără cablu
-
Mercedes-Benz dezvăluie interiorul noului GLC Electric: ecran masiv de 39 inch
-
OFICIAL: BMW iX3 este primul model din noua eră Neue Klasse: 805 km autonomie
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)