Planurile Toyota de a cuceri lumea
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Cum sa cuceresti piata auto mondiala?! Raspunsul vine de la Toyota care vede in China si in Rusia cheia succesului.
Dupa ce a facut ravagii printre producatorii interni de pe piata americana, dupa ce si-a stabilizat vanzarile in Europa, Toyota mai face un pas catre cucerirea pietei auto la nivel mondial. Se extinde pe pietele din Rusia si China, iar principalele arme sunt masinile low-cost.
Planurile Toyota prevad constructia a inca trei fabrici care sa produca peste 450.000 de unitati anual pentru a acoperi cererea de pe piata din India si China. Dupa ce a depasit Ford devenind al doilea producator auto mondial, Toyota mai are un singur pas de facut, prima pozitie mondiala.
Pana in 2010 gigantul japonez prevede sa detina 15% din piata auto globala. In 2010 Toyota intentioneaza sa vanda circa 73 de milioane de autovehicule, o crestere cu 12% a vanzarilor in cinci ani. Planurile japonezilor prevad expansiunea pe pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India sau China.
Toyota mizeaza pe elasticitatea acestor piete care in opinia lor reprezinta cheia succesului pentru o crestere semnificativa a vanzarilor. Principalul obiectiv este piata chineza. China inregistreaza in momentul de fata economia cu rata cea mai mare de crestere, iar segmentul auto este intr-o expansiune foarte mare, ceea ce-i face pe cei de la Toyota sa se grabeasca in programul de preluare a controlului pe aceasta piata.
Planurile Toyota prevad constructia a inca trei fabrici care sa produca peste 450.000 de unitati anual pentru a acoperi cererea de pe piata din India si China. Dupa ce a depasit Ford devenind al doilea producator auto mondial, Toyota mai are un singur pas de facut, prima pozitie mondiala.
Pana in 2010 gigantul japonez prevede sa detina 15% din piata auto globala. In 2010 Toyota intentioneaza sa vanda circa 73 de milioane de autovehicule, o crestere cu 12% a vanzarilor in cinci ani. Planurile japonezilor prevad expansiunea pe pietele emergente precum Brazilia, Rusia, India sau China.
Toyota mizeaza pe elasticitatea acestor piete care in opinia lor reprezinta cheia succesului pentru o crestere semnificativa a vanzarilor. Principalul obiectiv este piata chineza. China inregistreaza in momentul de fata economia cu rata cea mai mare de crestere, iar segmentul auto este intr-o expansiune foarte mare, ceea ce-i face pe cei de la Toyota sa se grabeasca in programul de preluare a controlului pe aceasta piata.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (04.06)
-
Câțiva oficiali anonimi din partea Mercedes-Benz au recunoscut că noua versiune electrică a Clasei G este un eșec comercial. Potrivit unei publicații germane, vânzările acestei versiuni sunt foarte mici, fiind vândute sub 1500 de exemplare până la finalul lui aprilie. (03.06)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au avut o ușoară scădere în luna aprilie. O scădere mică a vânzărilor a fost înregistrată și în primele 4 luni ale acestui an. (27.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)