Podurile japoneze transforma vibratiile in energie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Japonezii pun mare accent pe tehnologie, acest lucru fiind dovedit de modelele lor si fiabilitatea pe care o promoveaza. Cea mai noua inventie venita din Tara Soarelui Rasare are un aspect pur ecologic si revolutioneaza infrastructura.
Celebrele poduri japoneze nu vor mai fi folosite doar pentru circulatia vehiculelor ci si pentru "reciclarea" vibratiilor produse de acestea. Conceptul a fost transformat in realitate odata cu dezvoltarea si implementarea sistemului de "reciclare" in interiorul podului de pe peste raul Arakawa.
In acest moment, podul foloseste vibratiile vehiculelor pentru iluminarea partiala pe timp de noapte. Solutia va fi implementata in continuare in interiorul a alte patru poduri care fac parte din autostrada Tokyo Shuto.
Folosind acelasi principiu de functionare prin care impulsurile din difuzoare sunt transpuse in miscare mecanica, tehnologia dezvoltata de japonezi permite folosirea unei surse de energie care ar fi fost altfel irosita.
Deocamdata asiaticii nu au dat publicitatii statistici privind cantitatea de energie extrasa din vibratii insa se pare ca inventia este foarte bine primita si implementarea ei costa destul de putin, intreaga arie metropolitana a capitalei Tokyo urmand sa beneficieze de pe urma acestui sistem.
via | MotorAuthority
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Apple a lansat oficial noua sa aplicație pentru sistemele multimedia auto. Noua aplicație se numește CarPlay Ultra și față de sistemul obișnuit, noua aplicație este afișată pe toate ecranele mașinii, inclusiv pe instrumentarul digital. (16.05)
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)