Polo GTI: mic si rau
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen continua goana dupa muschi prin lansarea celei mai puternice versiuni Polo prezentate vreodata. Compania a imprumutat din greu de la “fratele” Golf GTI pentru a dota noul Polo – lansat la Tokio, in ultima parte a anului trecut – cu o atitudine demna de un sef al supermini-urilor.
Diferenta majora dintre vechea generatie Polo GTI si cea din 2006 este puterea, care creste de la 125 la 150 CP (dezvoltati de un motor de 1.8 litri Turbo cu patru cilindri), o valoare care ajuta modelul german sa atinga prima suta de kilometri pe ora in 8.2 secunde. Da, nu e un timp comparabil cu cel al unui supercar, insa avand in vedere ca e vorba de o masina de buzunar putin mai nervoasa, totul e perfect.
Celelalte schimbari includ un set de jante din aliaj de 16 inch, suspensii coborate si etriere rosii pentru discurile de frana. Destul pentru ca Polo GTI sa devina un mic sprinter.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Cei de la Carwow au aliniat la start 3 modele exotice cu motoare V12. Află în clipul de mai sus care dintre cele 3 modele este cel mai rapid în linie dreaptă: Aston Martin Vanquish, Ferrari 812 Superfast sau Bentley Continental GT? (21.12)
-
Rimac a lansat o ediție specială pentru modelul de performanță Nevera R. Noua ediție se numește Founder’s Edition și este limitată la numai 10 exemplare. (20.12)
-
Ferrari a confirmat oficial data lansării noului său monopost de Formula 1 pentru sezonul 2026. Noua mașină de concurs va fi pilotată de Charles Leclerc și Lewis Hamilton. (20.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Revoluția electrică




Comentarii (0)