Polo GTI: mic si rau
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen continua goana dupa muschi prin lansarea celei mai puternice versiuni Polo prezentate vreodata. Compania a imprumutat din greu de la “fratele” Golf GTI pentru a dota noul Polo – lansat la Tokio, in ultima parte a anului trecut – cu o atitudine demna de un sef al supermini-urilor.
Diferenta majora dintre vechea generatie Polo GTI si cea din 2006 este puterea, care creste de la 125 la 150 CP (dezvoltati de un motor de 1.8 litri Turbo cu patru cilindri), o valoare care ajuta modelul german sa atinga prima suta de kilometri pe ora in 8.2 secunde. Da, nu e un timp comparabil cu cel al unui supercar, insa avand in vedere ca e vorba de o masina de buzunar putin mai nervoasa, totul e perfect.
Celelalte schimbari includ un set de jante din aliaj de 16 inch, suspensii coborate si etriere rosii pentru discurile de frana. Destul pentru ca Polo GTI sa devina un mic sprinter.
Adauga un comentariu
Cele mai recente stiri
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Formula 1 a dezvăluit oficial etapele care vor avea curse de sprint în sezonul 2026. Pentru prima dată, vor fi curse de sprint în Canada, Țările de Jos și Singapore. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)