Porsche, locul de munca dorit de studenti
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Un studiu efectuat in 100 de universitati din 16 tari europene arata ca germanii de la Porsche se afla pe primele pozitii in ceea ce priveste locurile de munca la care studentii vor sa munceasca dupa incheierea studiilor. La sondaj au participat nu mai putin de 16.500 de studenti europeni, cei ai universitatiilor de inginerie si stiinte ale naturii indicand Porsche pe a doua pozitie in topul locurilor de munca dezirabile, dupa compania americana IT Google. Birourile germanilor de la Stuttgart sunt dorite de 12.41% dintre studenti.
In ceea ce priveste preferintele studentilor de la facultatile de economie, acestia au asezat Porsche pe al optulea loc in lista preferintelor, cu 9.91% dintre sufragii.
"Compania noastra ofera produse atractive si are o visiune de dezvoltare pe termen lung. Acesti factori, combinati cu iererhiile noastre flexibile si cu abordarea practica a problemelor fac din Porsche o companie foarte atractiva pentru absolventii universitiatilor", a afirmat in urma studiului Thomas Edig, membru al departamentului de Resurse Umane in cadrul Porsche AG.
In acest moment, in Porsche Group exista circa 300 de locuri vacante, jumatate dintre acestea vizand posturi de ingineri. In plus, Porsche Consulting si Porsche IT vor inregimenta in scurt timp 80 de noi consultanti pe domeniile de activitate ale celor doua subsidiare Porsche.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Toyota a lansat oficial o nouă marcă producătoare de mașini de lux. Noua marcă se numește Century și este numele folosit până acum pentru cele mai luxoase modele ale mărcii nipone. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Comentarii (0)