Premiera absoluta: o masina chinezeasca trece de testul Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Premiera absoluta pe celebrul circuit Nordschleife de la Nurburgring, locul in care supercarurile lumii se intrec in tururi cronometrate pe cei 21.8 kilometri ai "Iadului Verde": o masina chinezeasca a realizat un tur rapid cronometrat. Iar masina care a deschis lista modelelor produse in China care vor fi testate in acelasi loc cu supermasinile produse in Europa, Japonia si SUA este G5, un model de segment mediu care fac parte din gama de lux Riich a producatorului chinez Chery.
Desi a fost intampinat cu ironie de presa si de opinia publica la Nurburgring, Chery Riich G5 a reusit un timp interesant pe circuitul german: 8.56:81. Rezultatul este cu atat mai meritoriu cu cat este cu un minut si jumatate mai slab decat recordul absolut al unei masini de serie pe Norschleife (7.26:58), care ii apartine unui model care face parte dintr-o cu totul alta galaxie: Nissan GT-R.
Evident, pentru a ajunge la aceste performante, modelul chinez a fost nevoit sa treaca printr-o serie de modificari substantiale la nivel tehnic.
Si pentru ca Chery nu dispune de o casa proprie de tuning, modelul a fost preparat de britanicii de la Lotus, care au coborat garda la sol, au schimbat sistemul de suspensii cu unul sport, au pus jante special concepute pentru aceasta ocazie si au montat pneuri Yokohama de 225 latime. In plus, chiar daca partea frontala a habitaclului a ramas cea din modelul de serie, scaunele au fost inlocuite cu unele semnate Recaro iar bancheta din spate a disparut pentru a-i face loc unui roll-cage. Din pacate, comunicatul chinezilor nu specifica daca motorul a ramas sau nu cel de serie adica o unitate turbo de 2.0 litri si 170 de cai putere.Modelul a fost pilotat pe Nurburgring de belgianul Dirk Schoysman, un obisnuit al Nurburgringului si pilot de teste al celorlalti constructori prezenti cu prototipuri pe circuitul din vestul Germaniei. Acesta s-a declarat multumit de performantele masinii, chiar daca aceasta avea foarte putine in comun cu versiunea de serie in momentul testului efectiv.
via | Chery
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

















Greets.
Ar trebui sa vedem care a concurat cu echipamentul cu care a iesit pe portile fabricii.
E un clasament cu cele mai rapide masini. Nu a zis nimeni ca GT-R nu e buna (cu exceptia lu nea care se joaca cu focul, care nu tre bagat in seama). E fenomenala. Dar schimbi subiectul.
Fi atent la ce se discuta.