Premiera absoluta: o masina chinezeasca trece de testul Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Premiera absoluta pe celebrul circuit Nordschleife de la Nurburgring, locul in care supercarurile lumii se intrec in tururi cronometrate pe cei 21.8 kilometri ai "Iadului Verde": o masina chinezeasca a realizat un tur rapid cronometrat. Iar masina care a deschis lista modelelor produse in China care vor fi testate in acelasi loc cu supermasinile produse in Europa, Japonia si SUA este G5, un model de segment mediu care fac parte din gama de lux Riich a producatorului chinez Chery.
Desi a fost intampinat cu ironie de presa si de opinia publica la Nurburgring, Chery Riich G5 a reusit un timp interesant pe circuitul german: 8.56:81. Rezultatul este cu atat mai meritoriu cu cat este cu un minut si jumatate mai slab decat recordul absolut al unei masini de serie pe Norschleife (7.26:58), care ii apartine unui model care face parte dintr-o cu totul alta galaxie: Nissan GT-R.
Evident, pentru a ajunge la aceste performante, modelul chinez a fost nevoit sa treaca printr-o serie de modificari substantiale la nivel tehnic.
Si pentru ca Chery nu dispune de o casa proprie de tuning, modelul a fost preparat de britanicii de la Lotus, care au coborat garda la sol, au schimbat sistemul de suspensii cu unul sport, au pus jante special concepute pentru aceasta ocazie si au montat pneuri Yokohama de 225 latime. In plus, chiar daca partea frontala a habitaclului a ramas cea din modelul de serie, scaunele au fost inlocuite cu unele semnate Recaro iar bancheta din spate a disparut pentru a-i face loc unui roll-cage. Din pacate, comunicatul chinezilor nu specifica daca motorul a ramas sau nu cel de serie adica o unitate turbo de 2.0 litri si 170 de cai putere.Modelul a fost pilotat pe Nurburgring de belgianul Dirk Schoysman, un obisnuit al Nurburgringului si pilot de teste al celorlalti constructori prezenti cu prototipuri pe circuitul din vestul Germaniei. Acesta s-a declarat multumit de performantele masinii, chiar daca aceasta avea foarte putine in comun cu versiunea de serie in momentul testului efectiv.
via | Chery
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Grupul Renault a anunțat oficial schimbări majore în cadrul alianței sale cu japonezii de la Nissan. Astfel, cele două mărci au stabilit 3 puncte comune, printre care reducerea influenței Renault asupra mărcii japoneze. (30.01)
-
Toyota și-a păstrat oficial titlul de cel mai mare producător de automobile din lume. Grupul japonez a vândut aproape 10.5 milioane de mașini noi la nivel global. (30.01)
-
Un tribunal din Munchen le-a dat câștig de cauză celor de la Audi în procesul inițiat împotriva constructorului chinez NIO. Potrivit instanței, marca asiatică a încălcat drepturile asupra unor mărci înregistrate prin utilizarea unor denumiri de modele similare cu cele folosite de Audi. Decizia, însă, nu este definitivă. (20.01)
-
Prețuri Mercedes-Benz EQS SUV în România: start de la 128.550 de euro
-
Cine este noul Audi Activesphere: o mașină de teren care se transformă în pick-up
-
Xiaomi MS11, prima mașină electrică a producătorului chinez, „scăpată” pe internet
-
Dacia ironizează BMW: oferă gratuit sticle cu apă caldă ca alternativă la scaunele încălzite
-
Imagine teaser cu viitorul Mercedes-Benz GLE facelift. Debut în 31 ianuarie
Greets.
Ar trebui sa vedem care a concurat cu echipamentul cu care a iesit pe portile fabricii.
E un clasament cu cele mai rapide masini. Nu a zis nimeni ca GT-R nu e buna (cu exceptia lu nea care se joaca cu focul, care nu tre bagat in seama). E fenomenala. Dar schimbi subiectul.
Fi atent la ce se discuta.