Premiera absoluta: o masina chinezeasca trece de testul Nurburgring
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Premiera absoluta pe celebrul circuit Nordschleife de la Nurburgring, locul in care supercarurile lumii se intrec in tururi cronometrate pe cei 21.8 kilometri ai "Iadului Verde": o masina chinezeasca a realizat un tur rapid cronometrat. Iar masina care a deschis lista modelelor produse in China care vor fi testate in acelasi loc cu supermasinile produse in Europa, Japonia si SUA este G5, un model de segment mediu care fac parte din gama de lux Riich a producatorului chinez Chery.
Desi a fost intampinat cu ironie de presa si de opinia publica la Nurburgring, Chery Riich G5 a reusit un timp interesant pe circuitul german: 8.56:81. Rezultatul este cu atat mai meritoriu cu cat este cu un minut si jumatate mai slab decat recordul absolut al unei masini de serie pe Norschleife (7.26:58), care ii apartine unui model care face parte dintr-o cu totul alta galaxie: Nissan GT-R.
Evident, pentru a ajunge la aceste performante, modelul chinez a fost nevoit sa treaca printr-o serie de modificari substantiale la nivel tehnic.
Si pentru ca Chery nu dispune de o casa proprie de tuning, modelul a fost preparat de britanicii de la Lotus, care au coborat garda la sol, au schimbat sistemul de suspensii cu unul sport, au pus jante special concepute pentru aceasta ocazie si au montat pneuri Yokohama de 225 latime. In plus, chiar daca partea frontala a habitaclului a ramas cea din modelul de serie, scaunele au fost inlocuite cu unele semnate Recaro iar bancheta din spate a disparut pentru a-i face loc unui roll-cage. Din pacate, comunicatul chinezilor nu specifica daca motorul a ramas sau nu cel de serie adica o unitate turbo de 2.0 litri si 170 de cai putere.Modelul a fost pilotat pe Nurburgring de belgianul Dirk Schoysman, un obisnuit al Nurburgringului si pilot de teste al celorlalti constructori prezenti cu prototipuri pe circuitul din vestul Germaniei. Acesta s-a declarat multumit de performantele masinii, chiar daca aceasta avea foarte putine in comun cu versiunea de serie in momentul testului efectiv.
via | Chery
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Volkswagen nevoită să oprească producția lui ID. Buzz și Multivan la fabrica din Germania

















Greets.
Ar trebui sa vedem care a concurat cu echipamentul cu care a iesit pe portile fabricii.
E un clasament cu cele mai rapide masini. Nu a zis nimeni ca GT-R nu e buna (cu exceptia lu nea care se joaca cu focul, care nu tre bagat in seama). E fenomenala. Dar schimbi subiectul.
Fi atent la ce se discuta.